خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت بازیکن بارسلونا: آرائوخو از بیمارستان مرخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۲۱۵

آرائوخو بازیکن بارسلونا پس از برخورد با گاوی با آمبولانس از ورزشگاه خارج شد.

به گزارش ایلنا، رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، روز سه‌شنبه در جریان بازی مقابل سلتاویگو پس از برخورد هوایی با گاوی به آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

هر دو بازیکن در دقیقه 63 با ضربه سر روی یک نبرد هوایی به یکدیگر برخورد کردند اما آرائوخو به جای توپ با جمجمه گاوی ضربه زد.

آرائوخو ایستاد و سعی کرد قبل از سقوط در زمین بازی کند اما نتوانست به حضورش در زمین مسابقه ادامه بدهد تا با آمبولانس راهی بیمارستان شود.

باشگاه بارسلونا دز ساعات اولیه امروز اعلام کرد که او دچار ضربه مغزی شده و تحت آزمایشات بیشتری قرار خواهد گرفت. باشگاه بارسلونا در بیانیه‌‍‌‌ای در مورد آخرین وضعیت او نوشته بود: "مدافع میانی دچار ضربه مغزی شد و برای آزمایشات بیشتر به بیمارستان منتقل شده است. بازیکن تیم اول رونالد آرائوخو دچار ضربه مغزی شده و برای آزمایشات بیشتر به بیمارستان منتقل شده است. مدافع آبی اناری ها در دقیقه 67 بازی بارسلونا مقابل سلتا در نیوکمپ با نتیجه 3-1 زمین را ترک کرد."

آرائوخو از بیمارستان مرخص شد

بارسلونا تایید کرد آزمایشات انجام شده روی مدافع اروگوئه ای رضایت بخش بوده است.

سایت باشگاه بارسلونا نوشت: "تست های انجام شده روی بازیکن تیم اول رونالد آرائوخو رضایت بخش بوده و او از بیمارستان مرخص شده است. میزان بهبودی او زمان بازگشت او را مشخص می کند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز