خبرگزاری کار ایران

باقرپسند: راز گل زدن به حامد لک را به من گفته بودند/ برای آبروی ذوب آهن و دفاع از شرافت مهدی تارتار جنگیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۷۷۴

مهاجم ذوب آهن در مورد گلزنی به پرسپولیس و نتیجه این دیدار صحبت کرد.

سعید باقرپسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی روز گذشته ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما برای کسب 3 امتیاز و برتری وارد زمین شدیم و واقعاً همه توانمان را گذاشته بودیم تا شکستشان دهیم و فرصت این را هم داشتیم که بعد از اینکه به گل اول رسیدیم همان نیمه اول گل دوم و سوم را هم بزنیم و کار حریف را تمام کنیم ولی بدشانسی و یک مقدار فشاری که روی ما بود باعث شد نتوانیم برتری خودمان را دیکته کنیم و در نیمه دوم آنها فشار آوردند و یک گل زدند تا بازی مساوی شد. هرچند مساوی مقابل پرسپولیس نتیجه بدی نیست ولی ما هدفمان برد بود.

وی در مورد گل زودهنگامی که به پرسپولیس زد گفت: من از قبل بازی حس می‌کردم در این بازی گل خواهم زد و می‌خواستم هرجور شده این کار را انجام دهم و با خودم عهد کرده بودم اگر یک نصفه موقعیت‌ هم در این بازی در اختیارم قرار گرفت آن را به گل تبدیل کنم. خدا را شکر خیلی زود یک ارسال خوب برای من انجام شد و توانستم آن را به گل تبدیل کنم. فرصت این را داشتم که بازهم گلزنی کنم ولی چون قرار بود با کار تیمی در دفاع شرکت کنیم و به همین دلیل نشد به گل های بعدی برسیم.

مهاجم ذوب آهن در مورد اتهاماتی که قبل از این بازی به مهدی تارتار زده می‌شد توضیح داد: این صحبت‌هایی که مطرح شد خیلی ناراحت کننده بود و این مسائل در شأن و شخصیت آقای تارتار نیست و اتفاقاً در شأن خود افرادی بود که این حرف‌ها را به سرمربی ما نسبت دادند. دیدید که مردانه جنگیدیم و رو سیاهی این موضوع هم ماند برای اتهام زنندگان. ما هم در این بازی برای دفاع از شرافت ذوب آهن و آقای تارتار جنگیدیم و انگیزه‌مان به خاطر این مسائل بیشتر شد.

باقرپسند در ادامه گفت: ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و قرار نبود به پرسپولیس ببازیم. اگر بازی‌های مارا دقت کرده باشید امسال مقابل خیلی از تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشتیم. مقابل استقلال دیدید که چطور بازی کردیم و حق‌مان این نبود که دست خالی از آزادی برگردیم. بازی رفت سپاهان را شکست دادیم یا فولاد را بعد از 36 هفته در اهواز توانستیم شکست دهیم. ذوب آهن واقعا تیم باشخصیتی است و نباید ما را دست کم گرفت.

وی در مورد واکنش های خوب فرعباسی در این بازی که مانع شکست ذوب آهن شد هم گفت: به حبیب تبریک می‌گویم که روز خیلی خوبی داشت و یک تبریک هم به مربی گلرهایمان آقای اینانلو می‌گویم که خوب او را آماده کرد. در مورد گل خودم یک چیزی بگویم. آقای اینانلو قبل از بازی به من گل ضعف حامد لک ضربات سمت دست موافق است و توپ گیرت آمد به سمت موافق بزن گل می‌شود و من به همین شیوه به گل رسیدم. یعنی مربی گلرهای ما گلر تیم حریف را هم به درستی آنالیز کرده بود.

مهاجم ذوب آهن در رابطه با دیدارهای باقی مانده این تیم توضیح داد: ما درست است که نه سقوط می‌کنیم و نه شانس کسب سهمیه داریم ولی همه تلاش ما در دیدارهای باقی مانده این است که بهترین نتایج را کسب کنیم و بهترین جایگاه را در جدول برای ذوب آهن به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز