خبرگزاری کار ایران

سرآسیایی: نمی گذاریم فجر سپاسی سقوط کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۵۸۳

سرمربی فجر سپاسی از انگیزه های این تیم برای بقا در لیگ برتر گفت.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی سرمربی فجرسپاسی بعد از تساوی این تیم برابر نفت مسجد سلیمان گفت:  بازی کاملا درگیرانه و فیزیکی بود اما تیم نفت با حاشیه امنیت بیشتری به میدان آمد. ما هم در این بازی موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما گل نزدیم. ما پیش‌بینی می‌کردیم بازی کاملاً فیزیکی و درگیرانه باشد، بالاخره در این شکل بازی تیمی که بیشتر پتانسیل ادامه شرایط را دارد موفق تر است. نفت از ما حاشیه امن و خیال راحتی داشت.

وی افزود: باید خیلی واضح یک مسئله را روشن کنم؛ در جدول تیم مسجدسلیمان بالاتر از ما قرار دارد و از فشار انتهای جدول بودن و استرسی که روی ما وجود دارد خارج می‌شود. روی یک پرچم اشتباه بازی ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان و گل ۱۰۰ درصد آفسایدی که زدند، جای نفت در جدول عوض و تمام فشار به تیم فجرسپاسی منتقل می‌شود. آنها به اینجا می‌آیند، می‌خواهند گل نخورند، با خیال راحت کار می‌کنند و ابزار دفاعی ضدحمله را دارند اما ما مجبوریم بی‌محابا حمله کرده و از نظر انرژی طول و عرض بیشتری را طی کنیم و توان بیشتری بگذاریم. موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم اما استفاده نکردیم. حریف هم موقعیت‌های خوبی داشت اما گفتم آنها با ابزار دفاع ضدحمله این موقعیت‌ها را کسب کردند. ما تا زمانی که نتوانیم در گلزنی موفق شویم، بازی‌هایمان مساوی می‌شود. فکر می‌کنم بیشترین ضربات ایستگاهی و کرنر را زدیم، تمرینات خوبی داریم، از نظر میانگین قدی هم شرایط ما خوب است.

سرمربی فجر خاطرنشان کرد: یکی از بهترین ارسال کننده‌ها را در کشور در آن اما متاسفانه ۹۵ درصد ضربه‌ها را حریف زد که این ضعف بزرگی برای ماست. تا زمانی که موقعیت‌ها را به گل تبدیل نکنیم، خلاقیت خوبی نداشته باشیم متاسفانه بعد از بازی سرمان جلوی هواداران پایین است. در ادامه مسیر در چهار بازی باقیمانده شرایط را برای تیم رو به راه می‌کنیم، از نظر انرژی کسی کم نمی‌گذارد و تیم متحد است اما چند مشکل فنی داریم که باید آن را رفع کنیم. ما نمی‌توانیم بازیکن بگیریم و نمی‌توانیم از بیرون شرایط تغییر دهیم، همین بضاعت ماست.

سرآسیایی در مورد داوری بازی اظهارداشت: داوری هم در این بازی و هم بازی که ما باختیم شرایط خوبی داشت. درباره داوری وقتی اتفاق خاصی نیفتاده نمی‌توانم چیزی بگویم. داوری کاملا بازی را خوب مدیریت کرد اما در یک بازی و شهر دیگر اتفاقی افتاده که دود آن به چشم ما رفته و فشار آن روی ماست. باز هم به تیم‌های مهاجری به خاطر زحماتی که کشیده اند و امتیازی که در خانه حریف گرفتند تبریک می‌گویم.

وی در خصوص سقوط احتمالی فجر گفت: نمی‌دانم شما با چه تحلیل و ماشین حسابی این را می‌گویید و فجر را انداختید، این را به ما هم بگویید تا ما هم یاد بگیریم. ۴ بازی با ۱۲ امتیاز داریم پس چطور فجر با حرف شما افتاده است؟ فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد؛ آنچه که ما در فوتبال دیدیم و تحلیل‌هایی که داشتیم شک نداریم تیم ما در لیگ برتر خواهد ماند.

سرمربی فجرسپاسی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما چرا در تمرینات این همه مصدوم دارید و اینکه شما در بازی مس با برنامه بودید اما در این بازی اینطور نبود، اظهار داشت: سوالات بسیار خوب و فنی را پرسیدید؛ بازی با برنامه مقابل مس رفسنجان را گفتید تیم ما از نظر فنی خیلی خوب می‌تواند روی زمین بازی کند؛ وقتی زمین مساعد باشد شرایط ما بهتر است. در خانه حریف مخصوصاً وقتی آنها می‌خواهند به ما حمله کنند ما بهتر کار می‌کنیم اما متاسفانه اینجا با وجود زحماتی که ما کشیدیم و دیگران برای زمین کشیدند این زمین در حد ۶۰ - ۷۰ درصد کیفیت داشت بنابراین ما مجبوریم بازی هوایی را انجام دهیم این ابزاری است که ما آن را به حریف هم می‌دهیم.

وی افزود: بنابراین هر که ابزار بهتر داشته باشد و بازی مستقیم را خوب بداند می‌تواند نتیجه بگیرد. با توجه به اینکه نفت ابزار دفاع ضد حمله داشت و عقب می‌نشست بهتر می‌توانست در بازی برگشت این کار را انجام دهد. درباره مصدومان هم بگویم اول اینکه به آخر فصل نزدیک می.شویم و این طبیعی است اما درباره مصدومان زیاد باید بگویم دانیال کردستانی، بابایی و قربانی در شروع تمرینات نبودند و مصدومیت داشتند. دانیال یک مصدومیت کهنه داشت، یک بازی برای با انجام داد و دوباره گفتند باید استراحت کند. بابایی مصدومیت تیم ملی داشت اینجا پارگی همسترینگ داشت، تمرین کرد و دوباره به خانه رفت. قربانی هم به همین شکل؛ یک بازی انجام داد و مصدومیت او عود کرد. من با خودم عهد کردم درباره سیستم قبل هیچ صحبتی نکنم این تیم را تحویل گرفتم و باید در رابطه با آن جوابگو باشم به خاطر همین نمی‌خواهم درباره سیستم قبل صحبت کنم.

وی افزود: اینجا دو موضوع مطرح است؛ یکی اینکه به تک آخر فصل فیزیک می شود و اینکه تعدادی از بازیکنان از سیستم قبلی اضافه شدند و مصدوم بودند. بازیکنانی که مصدوم بودند سر تمرین من آمدند اما مشکل ما اینها نیست. بازیکنانی که مصدوم شدند برای من قابل احترام هستند اما مسئله‌ ما این نیست. فکر می کنم بابایی و دانیال را هفته بعد داشته باشیم. درباره قنبری هم باید بگویم در همین زمین سر خورد. او کشیدگی سخت دارد و شاید سخت باشد به بازی ۴ روز دیگر برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز