خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛

جنگ و جدال در صدر و قعر جدول؛ بررسی احتمالات قهرمانی و سقوط

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۲۶۳

لیگ برتر در هفته بیست و ششم به اوج حساسیت خود رسیده و امروز دیدارهای مهمی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عصر امروز و با برگزاری 8 دیدار در ساعات مختلف شاهد رویارویی 16 تیم لیگ برتری هستیم تا پرونده هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر هم بسته شود و تیم‌ها کم کم آخرین فرصت‌هایشان را برای رقم زدن بهترین رتبه ممکن در جدول مورد استفاده قرار خواهند داد.

صدر جدول و جنگ قهرمانی با خروج سایر تیم‌ها فقط بین سرخابی‌های پایتخت دنبال می‌شود. استقلال که با فاصله شش امتیازی با تیم دوم جدول جایگاه مطمئنی در صدر جدول داشت با تساوی هفته گذشته مقابل سپاهان و کاهش اختلاف با پرسپولیس به 4 امتیاز حالا خطر از دست دادن جایگاهش را بیشتر حس می‌کند و از همین رو امروز مقابل پدیده مشهد محکوم به پیروزی است. البته تیم مشهدی هم با وجود قعرنشین بودن آخرین فرصت‌هایش برای بقا در لیگ را دارد و به قولی چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت و از همین رو تصور یک نبرد آسان برای آبی‌های پایتخت اشتباه است.

پرسپولیس هم در سوی دیگر به عنوان مدعی دوم قهرمانی با فاصله 4 امتیازی با صدر، در کنار اینکه چشم امیدش به پدیده برای گرفتن امتیاز از استقلال است، خودش هم کار سختی در اصفهان و در ورزشگاه فولادشهر مقابل ذوب آهن دارد. ذوب اهنی که پس از یک جهش امتیازی در 4 بازی پیاپی، دو هفته است که با شکست از زمین بازی خارج می‌شود و نمی‌خواهد سومین بازی پشت سر هم را با ناکامی به پایان برساند و روی امتیاز میزبانی این دیدار حساب ویژه‌ای باز کرده است.

در انتهای جدول هم نبردهای حساسی برای بقا وجود دارد که دست کمی از رقابت صدر جدول ندارد. در این جایگاه می‌توان از 4 تیم به عنوان گزینه های محتمل سقوط نام برد و تیم دوازدهم جدول یعنی نساجی با فاصله 7 امتیازی با تراکتور و سایر تیم‌ها خطری از این جهت احساس نمی‌کند.

پدیده که تقابل سختی با استقلال در تهران دارد و آخرین تلاش هایش برای ماندن را انجام می‌دهد در انتهای جدول یک امتیاز با فجر و سه امتیاز با نفت مسجد سلیمان فاصله دارد. 

فجر رتبه پانزدهمی امروز به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت و دو تیم حاضر در چرخه بقا به مصاف هم خواهند رفت. 

تراکتور که خطر سقوط را به مراتب کمتر از سه تیم دیگر احساس می‌کند امروز در خانه میزبان هوادار است و در صورت پیروزی می‌تواند از جمع سه تیم دیگر حسابش را جدا کند.

امروز هفته بیست و ششم لیگ به پایان خواهد رسید و پس از آن تنها 4 دیدار تا پایان فصل بیست و یکم باقی خواهد بود و باید دید به چه نتیجه‌ای خواهد انجامید.

جنگ و جدال در صدر و قعر جدول؛ بررسی احتمالات قهرمانی و سقوط

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز