خبرگزاری کار ایران

آشنایی با رقبای تیم‌‎های آسیایی قبل از جام جهانی قطر؛ فقط ما حریف تدارکاتی نداریم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۱۹۳

درحالیکه تمامی تیم‌های صعود کرده به جام جهانی از قاره آسیا برنامه ریزی مدونی برای این مسابقات دارند، هنوز رقبای تدارکاتی شاگردان دراگان اسکوچیچ مشخص نیستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در تاریخ دوازدهم فروردین ماه قرعه کشی جام جهانی قطر 2022 برگزار شد و تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم‌های سرشناس انگلیس، آمریکا و برنده مسابقه پلی آف اروپا(اوکراین، ولز یا اسکاتلند) همگروه شد. بیش از یک ماه از قرعه کشی گذشته اما هنوز برنامه تیم ملی فوتبال برای این مسابقات مشخص نیست.

وضعیت دراگان اسکوچیچ و شاگردانش به طور مشخص تحت تاثیر تحولات در فدراسیون فوتبال قرار گرفته است و با وجود اینکه سرپرست موقت فدراسیون وعده‌های زیادی برای برطرف کردن موانع سرراه تیم ملی داده اما مهم‌ترین مساله که تدارک مسابقات آماده سازی پیش از جام جهانی است، هنوز مهیا نشده است.

آخرین خبر از رقبای احتمالی تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی، احتمال رویارویی با تیم نیوزلند است که آن هم هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. در حالیکه حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون مدعی شده بود که دیدار با تیم ملی کانادا هم رسمی می‌شود ولی در لحظه تنظیم این گزارش هنوز هیچ یک از مسابقات به صورت رسمی تایید نشده است.

با توجه به اینکه برنامه ریزی پیش از مسابقات برای شرکت در تورنمنت بزرگی مانند جام جهانی ارزش بسیار بالایی دارد، سایر تیم‌ها در قاره آسیا برنامه‌های خود را هماهنگ کرده و تاریخ و زمان برگزاری مسابقات تدارکاتی آنها هم با تیم‌های بزرگ دنیا مشخص شده است.

قطر به عنوان میزبان جام جهانی قرار است با اکوادور و سنگال(میزبان)، هلند(میهمان) بازی کند. عربستان سعودی با آرژانتین و لهستان(میهمان) و مکزیک(میزبان) مصاف می‌دهد. همچنین کره جنوبی برابر برزیل(خانگی) و شیلی و پاراگوئه(زمان و مکان مشخص نیست) به میدان خواهد رفت و  و ژاپن به عنوان دیگر تیم آسیایی در جام جهانی با پاراگوئه و برزیل(میزبان) مسابقه می‌دهد.

تا سوت آغاز جام جهانی قطر کمتر از 200 روز دیگر باقی مانده است و در صورتیکه بلاتکلیفی در تدارک مسابقات حساس ادامه دار باشد، بزرگترین ضربه و حسرت برای تیم ملی و میلیون‌ها هوادار آن باقی می‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز