خبرگزاری کار ایران

دبل جادوگر سیاه آمریکایی در لیگ بسکتبال(فیلم + عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۹۵۰

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان دوباره توانست تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی تیمش در لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش ایلنا، 5 اردیبهشت 1400 حین بازی فینال میان شهرداری گرگان و مهرام، یک بسکتبالیست آمریکایی با پرتابی عجیب نتیجه بازی را تغییر داد. پری پتی در آخرین ثانیه بازی فینال یک پرتاب استثنایی انجام داد. در حالی که بازی با نتیجه 96 بر 93 به نفع مهرام در پیش بود، پتی با پرتاب در یک ثانیه‌ای، بازی را به تساوی کشاند و در نهایت گرگانی‌ها قهرمان شدند. 

از آن به بعد این بسکتبالیست آمریکایی لقب جادوگر سیاه را به خود اختصاص داد. جادوگر سیاهی که در قلعه عقاب‌ها(شهرداری گرگان) بسیار محبوب است. از طرف دیگر محبوبیت بسکتبال در شهر گرگان، پتی را به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان لیگ بسکتبال ایران تبدیل کرده است. 

شب گذشته(یازدهم اردیبهشت 1401) سری چهارم دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال برگزار شد. این بار شهرداری گرگان با ذوب آهن در فینال حضور داشتند. این مسابقه  با پیروزی 95 بر 88 نماینده گرگان به پایان رسید. 

در این دیدار پری پتی ۴۱ امتیاز برای تیمش به‌دست آورد تا ستاره اصلی شهرداری گرگان در بازی قهرمانی لقب بگیرد. این در حالی است که بازی قبلی هم این بازیکن آمریکایی 20 امتیاز، 7 ریباند و 7 پاس گل به دست آورده بود. تا فرهاد کوهیان سرمربی بسکتبال ذوب آهن بگوید «در مهار بازیکن خارجی شهرداری گرگان خوب عمل نکردیم و بازی را واگذار کردیم.»

دبل جادوگر سیاه آمریکایی در لیگ بسکتبال(فیلم + عکس)

سرمربی ذوب آهن تنها کسی نبود که به تمجید پتی پرداخت. بعد از مسابقه فینال شب گذشته حامد حدادی ملی پوش بسکتبال برای که برای تماشای بازی فینال در ورزشگاه حاضر بود در این باره اعلام کرد: «پری پتی بازی را برای گرگان در آورد.»

جالب اینکه جادوگر سیاه در مقطعی اعلام کرد که قصد دارد با قبول تابعیت ایرانی به تیم بسکتبال ایران اضافه شود؛ اما فدراسیون بسکتبال خیلی از این موضوع استقبال نکرد تا قضیه به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز