خبرگزاری کار ایران

مالکیت چلسی به تاد بوهلی واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۸۴۲

کنسرسیومی به رهبری تاد بوهلی، مالک مشترک لس آنجلس داجرز به ​​عنوان خریدار اصلی باشگاه چلسی ترجیح داده می شود.

به گزارش ایلنا، به نظر می رسد روند مناقصه باشگاه فوتبال چلسی در حال حاضر به پایان رسیده و گروه راین - که معاملات رومن آبراموویچ را انجام می دهد - طبق گزارش ها، گروه تاد بوهلی را به عنوان خریدار اصلی انتخاب کرده است.

بر اساس گزارش های رسانه های بریتانیا در روز جمعه، کنسرسیومی به رهبری تاد بوهلی، مالک مشترک لس آنجلس داجرز، به عنوان خریدار ترجیحی برای تصاحب مالکیت چلسی معرفی می‌شود. رومن آبراموویچ، مالک روسی چلسی، این باشگاه لیگ برتری را درست قبل از تحریم شدن توسط دولت بریتانیا پس از حمله به اوکراین، برای فروش گذاشته بود.

به نظر می رسد روند طولانی مناقصه در حال حاضر به نتیجه نزدیک شده است، به طوری که طبق گزارش ها، بانک نیویورکی گروه راین - که معاملات آبراموویچ را انجام می دهد - گروه بوهلی را به عنوان نفر اول انتخاب کرده است.

جیم رتکلیف تاجر بریتانیایی با پیشنهاد 4.25 میلیارد پوندی (5.3 میلیارد دلار) در اوایل روز جمعه مداخله دیرهنگام در جنگ مناقصه انجام داده بود. راتکلیف، بنیانگذار شرکت شیمیایی اینئوس، طبق گزارشات، بزرگترین پیشنهاد را برای چلسی در طول این فرآیند ارائه کرد اما رویکرد او پس از پایان مهلت اولیه گروه راین انجام شد.

در عوض، به نظر می‌رسد که کنسرسیوم بوهلی می‌تواند وارد مذاکرات انحصاری برای امضای قرارداد شود و گفته می‌شود که سایر پیشنهاد دهندگان از وضعیت مطلع شده‌اند. سخنگوی کنسرسیوم بوهلی روز جمعه از اظهار نظر خودداری کرد اما گمان می‌رود که رئیس و مدیر اجرایی صنایع الدریج گام بزرگی برای تصاحب استمفورد بریج برداشته باشد.

بوهلی با مارک والتر، مالک دیگر داجرز، جاناتان گلدشتاین تاجر بریتانیایی، هانسجورگ ویس میلیاردر سوئیسی و شرکت سرمایه گذاری آمریکایی کلیرلیک کپیتال در این کنسرسیوم متحد شده است.

بوهلی بخشی از گروه مالکیتی بود که داجرز را به قیمت 2.15 میلیارد دلار در سال 2012 خریداری کرد. داجرز با سرمایه گذاری قابل توجه صاحبانشان روی بازیکنان بزرگ، اولین عنوان خود را در سری جهانی پس از مدت 32 سال در سال 2020 به دست آورد.

رقبای چلسی در لیگ برتر، لیورپول، منچستریونایتد و آرسنال در حال حاضر تحت مالکیت سرمایه گذاران آمریکایی هستند. چلسی امیدوار است تا پایان ماه می مالک جدیدی داشته باشد زیرا توماس توخل به عنوان سرمربی به دنبال برنامه ریزی برای فصل آینده است.

به دلیل تحریم های آبراموویچ، توخل در حال حاضر نمی تواند قراردادهای جدیدی را به بازیکنان فعلی پیشنهاد دهد یا بازیکنانی از سایر باشگاه ها را به خدمت بگیرد. انتظار می رود آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن مدافعان چلسی هر دو در پایان این فصل با انتقال آزاد از این تیم جدا شوند. هنگامی که گروه راین یک پیشنهاد دهنده ترجیحی را انتخاب کرد، دولت باید مجوز جدیدی را برای تکمیل فروش اعطا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز