خبرگزاری کار ایران

رابیو: هنوز نسخه واقعی من را ندیده‌اید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۶۶۳

مرد فرانسوی اعتراف کرد که در سه سال اول حضورش در ورزشگاه آلیانز "فقدان ثبات" داشته است.

به گزارش ایلنا، آدرین رابیو مدعی شده که طرفداران یوونتوس هنوز نسخه واقعی او را ندیده اند.

رابیو در ژوئیه 2019 پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن، به صورت رایگان به یووه پیوست و از آن زمان تاکنون 126 بازی برای غول ایتالیایی در تمامی رقابت ها انجام داده است.

با این حال، این بازیکن 27 ساله تنها توانسته 6 گل و 6 پاس گل برای تیم به ارمغان بیاورد و اعتراف می کند که در سه سال اول حضورش در ورزشگاه آلیانز کمتر از حد انتظارات عمل کرده است.

رابیو در مورد مبارزات خود برای ثبات صحبت کرد. این هافبک به DAZN گفت: "شاید شما هرگز رابیوت واقعی را ندیده باشید؛ شاید من ثبات لازم را نداشتم. من همیشه در زمین بهترین عملکردم را ارائه می‌دهم، اما حفظ همان سطح در هر بازی دشوار است. بازی مقابل اینتر و آخرین بازی‌ها در سطح بالایی بوده‌اند، اما تکرار آن‌ها در هر هفته سخت است. من زیر نظر آلگری پیشرفت کردم. او می خواهد برنده شود و بازیکنان را توسعه دهد. او به من انگیزه می دهد و داشتن مربی ای که شما را به چالش می کشد خوب است. من زمانی که جوان بودم به عنوان شماره 10 بازی می کردم. اکنون دوست دارم بازی کنم. در عمق خط هافبک، من شماره 6 یا 8 هستم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز