خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال به دنبال شریک تجاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۳۲۶

فدراسیون فوتبال برای بهره برداری از فضاهای تبلیغاتی و درآمدزا فراخوان صادر کرد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در راستای شفاف‌سازی و فراهم نمودن شرایط برابر جهت بهره‌برداری تجاری از فضاهای تبلیغاتی و درآمدزای خود در نظر دارد نسبت به شناسایی شریک تجاری فدراسیون از طریق فراخوان عمومی اقدام نماید. بر این اساس، از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط دعوت می‌شود در صورت تمایل به همکاری با این فدراسیون در موضوع مذکور و به شرح ذیل، نسبت به ارائه مدل پیشنهادی خود اقدام نمایند:

1. نام و نشانی: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به نشانی: تهران، خیابان شیخ‌بهایی شمالی، کوچه 12 متری سوم، پلاک 4،کدپستی: 73781-19958، تلفن‌های تماس: 88213306-021 و 88213307-021، دورنگار: 88213302-021

2. موضوع فراخوان: شناسایی بهترین مدل پیشنهادی جهت مشارکت تجاری فدراسیون فوتبال که به تفصیل در سند فراخوان تشریح می‌گردد.

3. زمان و محل دریافت سند فراخوان: ۱۴۰۱/۲/۱۰ لغایت ۱۴۰۱/۲/۲۴، حراست فدراسیون.

4. شرایط دریافت سند فراخوان: متقاضیان شرکت در این فراخوان با ارائه معرفی‌نامه رسمی خود به حراست فدراسیون می‌توانندسند فراخوان را دریافت ‌نمایند.

5. زمان و محل ارائه پیشنهادها: آخرین مهلت ارائه مدل پشنهادی برای همکاری با این فدراسیون براساس سند دریافتی، پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۴ است که باید توسط نماینده رسمی شرکت و در پاکت در بسته و ممهور به مهر شرکت بهواحد حراست فدراسیون تحویل گردد.

6. درج این آگهی هیچگونه تعهدی برای فدراسیون فوتبال ایجاد نمی‌کند و این فدراسیون نسبت به بررسی تمامی پیشنهادات ارسالی وتصمیم‌گیری نهایی جهت اقدامات قانونی در این خصوص اقدام خواهد نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز