خبرگزاری کار ایران

مورایس: اهداف بزرگی با سپاهان در سر دارم/ می‌خواهیم تیم جدیدی بسازیم و به موفقیت برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۰۴۱

سرمربی سپاهان در مورد وضعیت این تیم در اردوی ترکیه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سپاهان اردوی تدارکاتی خود را در مجموعه ادیس اسپور منطقه باشیسکله ترکیه، زیر نظر ژوزه مورایس ادامه می‌دهد.

مورایس در گفت‌وگویی که با خبرگزاری «Ihlas» ترکیه، درباره وضعیت تیم سپاهان اظهار داشت: اولین سال حضورم در این تیم را تجربه می‌کنم. ابتدا می خواهیم تیم و سیستم جدیدی بسازیم و یک فرهنگ را ایجاد کنیم. سپاهان باشگاهی ریشه‌دار و بزرگ است و هدف اصلی ما، ادامه موفقیت پس از راه‌اندازی این سیستم است.

وی با اشاره به افتخارات سپاهان در دوره‌های گذشته لیگ برتر فوتبال گفت: البته ما در لیگ ایران تیمی قدرتمند هستیم و موفقیت ما ادامه خواهد داشت. بازیکنان باکیفیتی داریم و اهداف بسیار بزرگی برای آینده در نظر داریم.

سرمربی سپاهان به سابقه خود در هدایت تیم آنتالیا اسپور هم اشاره و تصریح کرد: من رویای کار کردن در ترکیه را داشتم. پیشنهادهایی از باشگاه‌های این کشور دریافت کردم، اما شرایط ما با هم متناسب نبود. البته قلب من همیشه اینجاست. به یاد می‌آورم که سلامتی من دچار مشکل شد و مردم ترکیه احساسی فراموش‌نشدنی به من داشتند. این احساس بسیار متفاوت و باورنکردنی بود و نمی‌توانم آن را توصیف کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز