خبرگزاری کار ایران

انصاری: با نکونام ذهنیت برنده داریم/ از حالا نمی‌توان درباره رقبای یک هشتم نهایی صحبت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۰۱۳

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امکان دارد تیم‌ها با شرایط متفاوتی در مرحله بعد حاضر باشند. اگر الان درباره تیمی صحبت کنیم‌، با شناختی است که امروز داریم.

به گزارش ایلنا، ساسان انصاری بعد از صدرنشینی فولاد در گروه C  لیگ قهرمانان آسیا 2022، اظهار داشت: بازی‌ها، بازی‌های سخت و فشرده ای بود. با توجه به اینکه در هوای شرجی و رطوبت بالای جده بازی می‌کردیم کار سخت بود. از آنجا که  بازی‌ها در فاصله زمانی سه تا چهار روز برگزار می‌شد، خیلی سخت بود. به ویژه که بازی در شرایط کرونا برگزار می شود و در قرنطینه هستیم این شرایط را سخت‌تر کرد. 

وی افزود: خداراشکر با ایده‌ها و برنامه‌ریزی‌های که کادرفنی  برای این رقابتها داشت، توانستیم موفق باشیم. برنامه کاملاً مدون، درست و متفاوت نسبت به تیم‌های دیگر داشتیم. تلاش فوق‌العاده‌ای که بازیکنان داشتند توانستیم به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم. این موضوع ارزش زیادی داشت به ویژه که تیم‌های زیادی از ایران در این مسابقات حاضر نبودند. متاسفانه سپاهان هم نتوانست صعود کند، این بزرگی کار ما را نشان می‌دهد.

بازیکن تیم فولاد درباره احساسش از این مسابقه، عنوان کرد: افتخار ما این است که به عنوان نماینده ایران و تیم اول از گروه خودمان صعود کنیم. با اینکه تعداد خیلی کمی از هواداران کنار ما حاضر بودند و اکثریت آنان نتوانستند در اینجا باشند اما انرژی مثبت و دعای خیرشان به ما رسید. به آنها تبریک و همه فوتبالدوستان ایرانی تبریک می‌گویم. 

انصاری با ارزیابی دلایل صعود بدون شکست فولاد در لیگ قهرمانان آسیا 2022، تصریح کرد: تیم ما کاملاً با چفت و بست است. کادرفنی خیلی قوی داریم که در راس آن جواد نکونام تفکرات روانی و تاکتیکی مختلفی دارند .  نکونام در زمینه کارش فوق‌العاده و به روز است.

وی ادامه داد: ما بازیکنان خوشحال هستیم که با چنین کادر و مربی مثل جواد نکونام کار می‌کنیم. این توانایی کادرفنی به پیشرفت روز به روز فولاد کمک کرده است. در دو سال اخیر دو عنوان قهرمانی، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، صعود بدون شکست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا جز دستاوردهای حضور این مربیان بوده.  قطعاً این موضوعات بی دلیل نیست و تلاش‌های شبانه روزی زیادی پشت سر آن است. 

بازیکن فولاد گفت: این نتایج به خاطر برنامه‌ریزی کاملاً درستی بوده است که کادرفنی و در راس آن جواد نکونام داشتند. بازیکنان بازیکنان باکیفیتی هستند و تیم خیلی خوبی داریم. همه این موارد در کنار هم باعث شده است که اتفاقات خوب برای فوتبال خوزستان رخ بدهد. 

انصاری پیرامون تفاوت تیم فعلی فولاد اظهار داشت: 10 یا 11 سال در فولاد حاضر هستم. این تیمی که هستیم با تمام تیم‌های سالهای گذشته متفاوت است. البته تیم‌های سال‌های گذشته هم خوب بودند؛ اما این تیم، واقعا یک تیم واقعی و متعهد است. امیدوارم فولاد در مراحل بعد هم بتواند آبروداری کند و واقعاً تیم خوبی برای ایران در آسیا باشد. 

وی درباره تقابل با الفیصلی یا نسف قارشی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: فاصله برگزاری مرحله بعدی تا مرحله گروهی زیاد است. این موضوع باعث نمی‌شود که انگیزه خود را از دست بدهیم. امکان دارد تیم‌ها با شرایط متفاوتی در مرحله بعد حاضر باشند. اگر الان درباره تیمی صحبت کنیم‌، با شناختی است که امروز داریم. شاید سال بعد مربی، تیم و سبک بازی آنها تغییر کنند. قطعاً خیلی برای ما فرقی ندارد. همین حالا هم به عنوان تیم اول صعود کردیم و بدون باخت. شرایط هر طور پیش برود، فولاد برای آبروداری فوتبال ایران و همچنین برای رسیدن به مراحل بعدی تلاش خواهد کرد. 

انصاری در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت فولاد در سال‌های اخیر چیست، گفت: ثبات در کادرفنی(منهای تغییر کوتاه مدت و ناخواسته‌ای که داشتیم) و ذهنیت برنده‌ای که در بازیکنان و کادرفنی وجود دارد. تلاشی که بازیکنان به همراه کادرفنی و نقش مدیریت را باید در نظر بگیریم. کار درست به همراه تلاش از مجموعه کادرفنی و بازیکنان که شاهد آن هستیم. 

وی در پایان خطاب به هواداران فولاد، عنوان کرد:  انرژی مثبتی که هواداران از ایران فرستادند خیلی خوشحالیم و امیدواریم همیشه خوشحال باشند. وقتی ما در عربستان مشغول برگزاری مسابقات بودیم، آنها با گرد و غبار و هوای خیلی بد دست و پنجه نرم می کردند. حق مردم خوزستان بیشتر از آنهاست. خوشحالیم که باعث شادی آنها شدیم.  شادی آنها برای ما با ارزش است. به آنها قول می دهیم همواره برای خوشحالی‌شان و موفقیت فولاد بجنگیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز