خبرگزاری کار ایران

خشم عجیب بارسلونا از ردپای رونالدو در لاماسیا +ویدیو

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۹۹۹

فرمین لوپز ستاره بارسلونا در آخر هفته با یک ضربه قیچی فوق العاده گلزنی کرد اما شادی گل او به اندازه گلش توجهات را به خود جلب کرد.

به گزارش ایلنا، فرمین لوپز 18 ساله پس از اینکه در جریان بازی تیم جوانان به صورت آکروباتیک توپ را وارد دروازه کرد، به سرعت به سمت پرچم کرنر حرکت کرد تا شبیه به کریستیانو رونالدو شادی گل داشته باشد.

گل لوپز آنقدر خوب بود که بارسا آن را به صورت ویدیو در اینستاگرام پست کرد. اما تیم رسانه های اجتماعی باشگاه قبل از اینکه لوپز را در حال پریدن، چرخش و فریاد زدن "Siuuu" نشان دهد، اطمینان حاصل کرد که آن را بریده است.

این ویرایش بدون توجه نماند زیرا نظرات برتر در پست همگی به شادی گل اشاره داشتند. گل لوپز در حالی به ثمر رسید که تیم بارسا روز یکشنبه با نتیجه 3-2 کورنلا را شکست داد.

علیرغم تحسین ظاهری لوپز از رونالدو، کاپیتان پرتغال شخصیت خاصی در بارسلونا نیست. رونالدو نماد رقبای سرسخت رئال مادرید است و همچنین رقیب دیرینه اسطوره بارسا، لیونل مسی است.

در 34 بازی دوران حرفه ای خود مقابل بارسا، رونالدو 20 بار گلزنی کرده است. رونالدو در سال 2018 پس از کسب چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در 9 فصل در مادرید، رئال را ترک کرد. او در این فصل در 27 بازی لیگ برتر برای منچستریونایتد 16 گل به ثمر رسانده است.

ویدیوی گلزنی و شادی گل کامل لوپز

ویدیوی منتشر شده از سوی باشگاه بارسلونا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز