خبرگزاری کار ایران

ستاره فرانسوی در راه ترک اولدترافورد؛

پوگبا گروه واتس‌اپی منچستریونایتد را ترک کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۲۰۴

پل پوگبا پس از دریافت دو پیشنهاد چشمگیر از گروه واتس اپی بازیکنان منچستریونایتد خارج شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از میرر، پوگبا به هم تیمی های خود گفته که تابستان امسال منچستریونایتد را ترک می کند و حتی گفته می شود که گروه واتس اپ را ترک کرده که تیم برای حفظ ارتباط از آن استفاده می کند!

پل پوگبا آخرین بازی خود را برای منچستریونایتد انجام داد - و همچنین به نظر می رسد آخرین پیام خود را به گفتگوی گروهی تیم در واتس اپ ارسال کرده است.

رالف رانگنیک تایید کرد که پوگبا پس از مصدومیت زودهنگام در شکست 4-0 سه شنبه گذشته مقابل لیورپول، تا پایان فصل از میادین دور است و انتظار نمی رود قراردادش را تمدید کند.

این بازیکن 29 ساله در پایان فصل یک بازیکن آزاد است و به نظر می رسد خرید رکورددار 89 میلیون پوندی یونایتد اولدترافورد را ترک کند. پوگبا که در سال 2016 از یوونتوس به یونایتد پیوست، پیشنهاداتی برای پیوستن به رئال مادرید و پاری سن ژرمن در تابستان امسال دارد.

رئال سال گذشته داوید آلابا را به صورت رایگان از بایرن مونیخ به خدمت گرفت و به دنبال این است که همین کار را با کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن) و آنتونیو رودیگر (چلسی) در تابستان امسال انجام دهد - در حالی که پوگبا آخرین بازیکن آزاد برجسته‌ای است که علاقه آنها را برانگیخته است.

رقیب رئال یعنی بارسلونا نیز به پوگبا علاقه مند است که اخیراً با اسپاتیفای قرارداد اسپانسری 236 میلیون پوندی برای کاهش مشکلات مالی آنها انجام داده، هرچند گفته می شود محمد صلاح ستاره لیورپول در صدر لیست 6 نفره آنها قرار دارد.

پوگبا و ایجنتش، مینو رایولا، بارها در مورد احتمال جدایی هافبک از یونایتد در طول دوران حرفه‌ای‌اش در اولدترافورد صحبت کرده‌اند و رابطه این بازیکن با هواداران شیاطین سرخ به حدی تیره شده که در حالی که او پس از پیروزی 3-2 یونایتد مقابل نوریچ در اوایل آوریل از زمین بیرون می رفت، به حالت طعنه دستش را روی گوشش برد.

در حالی که مقصد نهایی پوگبا هنوز تایید نشده، واضح است که برنده جام جهانی با فرانسه در سال 2018 فصل آینده بازیکن یونایتد نخواهد بود. میرر می‌داند که پوگبا به هم تیمی‌هایش در یونایتد گفته تابستان امسال در راه جدایی است و حتی گفته می‌شود که گروه بازیکنان واتس‌اپ را ترک کرده که تیم برای حفظ ارتباط از آن استفاده می‌کند.

پوگبا در ماه مارس ناراحتی خود را از وضعیت یونایتد آشکار کرد و اعلام کرد که از زمان بازگشت مجددش به باشگاه "اصلا" از تعداد جام های باشگاه راضی نیست و فصل جاری را "مرده" نامید، پوگبا همچنین نارضایتی تاکتیکی خود را از رانگنیک، سرمربی موقت، نسبت به او ابراز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز