خبرگزاری کار ایران

دوست دارم روزی در استقلال مربیگری کنم

میداوودی: کسب عنوان قهرمانی دوراز دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۰۹۸

پیشکسوت استقلال در خصوص حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی گفت : از این اتفاق خیلی ناراحت شدم

میلاد میداوودی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حضورش در تمرین آبی‌پوشان اظهار داشت: به خاظر دیدن دوستانم به تمرین استقلال رفتم تا کمی خاطرات را مرور کنم و خیلی خوشحال شدم که دوباره او را دیدم.

وی ادامه داد: من با مجیدی هم بازی بودم و فکر می‌کنم او برای مربیگری در استقلال از انگیزه بالایی برخوردار است و خوشحالم که این تیم را به صدر جدول رقابت‌های لیگ رسانده است. توقعات از مجیدی بالاست و امیدوارم در این هفته های پایانی نیز با تمام توان و انگیزه به میدان بروند

میداوودی در خصوص اینکه استقلال چقدر شانس قهرمانی دارد افزود: به هر حال استقلال اختلاف شش امتیازی با صدر جدول دارد و اگر بتواند در هفته های آخر با تمرکز بالا به میدان برود کسب عنوان قهرمانی دوراز دسترس نخواهد بود. امیدوارم هواداران هم در این هفته های پایانی از تیم حمایت کند تا عنوان قهرمانی را کسب کند.

مهاجم سابق استقلال در خصوص حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی افزود: از این اتفاق خیلی ناراحت شدم فکر می‌کنم استقلال در جام حذفی بدشانس بود و گرنه می‌توانست دو عنوان قهرمانی را به دست بیاورد اما همین که بتواند در لیگ برتر عنوان قهرمانی را کسب کند و هواداران را خوشحال کند کافی است.

میداوودی در خصوص اینکه این روزها مشغول انجام چه کاری است نیز خاطرنشان کرد: کلاس‌های مربیگری را پشت سر گذاشته‌ام و تمام تلاشم این است که مربیگری را شروع کنم دوست دارم روزی مربی استقلال شوم و تمام تلاشم این است که بتوانم در این امر موفق شوم.

وی در خصوص قرعه ایران در جام جهانی 2022 قطر نیز گفت: همه گروه‌ها در جام جهانی سخت است و اگر بخواهیم به موفقیت برسیم باید با تیم‌های بزرگ بازی دوستانه برگزار کنیم تا تیم به هماهنگی خوبی دست پیدا کند. تیم ملی پتانسیل در دور دوم جام جهانی را دارد فقط باید پشتیبانی خوبی از این تیم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز