خبرگزاری کار ایران

سلامت: هدف باریج اسانس سکوی باشگاه‌های آسیا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۹۶۴

امتیازآورترین بازیکن دیدار باریج اسانس ایران و نماینده ازبکستان، گفت: خدا را شکر که با دو برد در جمع چهار تیم برتر قرار خواهیم گرفت، اما هدف اصلی کسب سکوی مسابقات است.

به گزارش ایلنا؛ آیتک سلامت پس از کسب دومین پیروزی تیم باریج اسانس ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، گفت: خوشحالیم که دو پیروزی پیاپی به دست آوردیم. بازی خوبی داشتیم. ابتدا کنترل بازی از دستمان خارج شد، اما توانستیم با برنامه پیش رفته، بازی را در دست گرفته و سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی افزود: برای گرفتن نتیجه خوب با عملکرد قابل قبول به این مسابقات آمده‌ایم و هدفمان سکو است و امیدوارم با برنامه‌ریزی بتوانیم بازی‌های بعدی را هم ببریم.

بازیکن تیم باریج اسانس ایران درباره رقابت با دایموندفود تایلند اظهار داشت: تایلندی‌ها همیشه تیم خوبی داشته‌اند و ما هم با برنامه پیش می‌رویم تا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

وی درخصوص کسب عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار باریج اسانس ایران برابر جی پی دی آی ازبکستان گفت: به کمک هم تیمی‌هایم عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آوردم. خوشبختانه با کار تیمی خوب توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

باریج اسانس ایران امروز (دوشنبه پنجم اردیبهشت) در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا موفق به شکست سه بر صفر جی دی پی آی ازبکستان شد و در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز