خبرگزاری کار ایران

اعتراف بازیکن منچسترسیتی: بنزما شگفت انگیز است!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۶۸۱

ملی پوش اسپانیایی می گوید تیمش باید مراقب خطر مهاجم رئال مادرید پیش از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد.

به گزارش ایلنا، رودری، هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی هشدار داد، اگر می‌خواهد به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، باید کریم بنزما، بازیکن خطرناک رئال مادرید را متوقف کند.

 

رودری پس از پیروزی 5-1 سیتی مقابل واتفورد در روز شنبه به خبرنگاران گفت: "او در بهترین لحظه دوران حرفه ای خود است. او همه بخش های بازی را درک می کند و گل می زند، آن هم گل های مهم. من می گویم لعنتی، این مرد در هر بازی شگفت انگیز است و او نه تنها گل می زند، بلکه باعث می شود تیمش با توپ احساس راحتی کند و همانطور که آنچلوتی می گوید او مهاجم مدرن فوتبال است، بنابراین باید از او و تمام رئال مادرید آگاه باشیم. من چند سال مقابل او بازی کردم و او بازیکن بزرگی است، اما نه تنها او، از نظر کیفیت، آنها(بازیکنان رئال مادرید) همیشه این را دارند."

 

بازیکن منچسترسیتی در مورد رئال مادرید اضافه کرد: "این تیمی است که البته تجربه مسابقات را دارد و منتظر فرصت است. این بهترین چیز در مورد آنهاست. آنها در طول 90 دقیقه ثابت نیستند اما همیشه خطرناک هستند. ما باید آگاه باشیم. بازی اول اینجا در خانه است، بنابراین ما باید بهترین کار خود را انجام دهیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز