خبرگزاری کار ایران

ستاری: بابت نتایج هوادار استرس داشتم/ عنایتی اجازه خروجم از هوادار را نداد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۶۵۰

بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: در نیم فصل یکی از مربیان سابقم لطف داشت و پیشنهاد همکاری داد که بنابرصلاحدید آقای عنایتی در هوادار باقی ماندم.

محمد ستاری در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال هوادار در وقفه لیگ برتر، اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و تمریناتش را پیگیری می‌کند. در این مدت یک بازی دوستانه با مس رفسنجان برگزار کردیم. 2 بازی دوستانه دیگر هم در برنامه داریم. 

وی افزود: هفته بیست و پنجم با ذوب‌آهن بازی داریم؛ اما در این بازی به علت 4 اخطاره بودن محروم هستم. 

بازیکن تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سوال که آیا توقع چنین نتایجی را از هوادار در اولین حضور لیگ برتری‌اش داشت، گفت: تا کنون در تیم‌های خصوصی تجربه بازی نداشتم و ابتدای فصل با کمی استرس به تیم وارد شدم. 3 یا 4 هفته اول هم قرعه واقعاً سختی داشتیم و نتایج به دلخواه ما پیش نرفت، آن وقت کمی ترسیدم. اما رفته رفته انسجام تیم بیشتر شد و نتایجی کسب کردیم که کمتر کسی انتظار داشت. تقریباً 10 هفته مانده به پایان لیگ حضور در سال بعد لیگ برتر را قطعی کردیم. با توجه به امکانات و شرایط باشگاه، دستاورد خوبی است. 

ستاری درباره اینکه آیا فصل خوبی را با هوادار تجربه کرده است، عنوان کرد: بله فصل خوبی بود. اولین اینکه با تغییر تاکتیکی که رضا عنایتی داشت تجربه بازی در دفاع 3 نفره را پیدا کردم. این تجربه برایم لذتبخش بود. دوم اینکه بعد از استقلال، مشترکاً با سپاهان کمترین گل خورده را داریم که نشان می‌دهد عملکرد دفاعی تیم ما چطور بوده است. 

وی پیرامون همکاری با رضا عنایتی به عنوان مربی جوان لیگ برتری، تصریح کرد: قبلاً با یحیی گل‌محمدی، مجتبی حسینی و مهدی تارتار، علی دایی(در امیدهای راه‌آهن)، استیلی و قلعه‌نویی را داشتم. همه اینها تجارب خوبی برایم داشت، اما این فصل همکاری با عنایتی هم برایم جالب بود. هم تغییر تاکتیکی که گفتم و هم نتایجی که توانستیم کسب کنیم با هوادار خوب پیش رفت.

بازیکن هوادار درباره اینکه آیا مربیان سابقش به او پیشنهاد همکاری در نیم فصل یا پایان فصل نداده‌اند،‌ گفت: در نیم فصل یکی از مربیان سابقم لطف داشت و پیشنهاد همکاری داد که بنابرصلاحدید آقای عنایتی در هوادار باقی ماندم. درباره آخر فصل هم باید ببینیم شرایط تیم‌ها چطور پیش می‌رود، از حالا برای تصمیم‌گیری زود است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز