خبرگزاری کار ایران

رسمی: سرمربی ایرانی از هدایت بارنزلی برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۳۵۹

بارنزلی پس از سقوط از چمپیونشیپ، از جدایی پویا اسبقی سرمربی این تیم خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اتلتیک، بارنزلی پس از سقوط از چمپیونشیپ، از جدایی پویا اسبقی سرمربی این تیم خبر داد. فران سیبیلا کمک مربی تیم نیز از این باشگاه جدا خواهد شد. مارتین دوانی تا پایان فصل به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.

بارنزلی جمعه شب با شکست 2-1 مقابل هادرزفیلد به لیگ یک سقوط کرد. پیتربورو نیز سقوط کرد، در حالی که سقوط دربی کانتی هفته گذشته تایید شد. اسبقی، 36 ساله، در نوامبر پس از اخراج مارکوس شوپ، مسئولیت هدایت تیم را بر عهده گرفت. بارنزلی در فصل 2020-21 به پلی آف چمپیونشیپ صعود کرده بود.

این سوئدی ایرانی الاصل به دلیل پرورش استعدادهای جوان شهرت پیدا کرده بود و در 6 بازی از 10 بازی خود در تیم زیر 21 سال سوئد پیروز شد و آنها را در صدر گروه مقدماتی جام ملت های اروپا قرار داد.

اسبقی پس از قطعی شدن جدایی اش گفت: "می‌خواهم از همه در اوواک‌ول به خاطر زمان و تلاش هایشان در ماه های گذشته تشکر کنم، البته این شامل بازیکنان، هواداران و کارکنان می شود. کار کردن در بارنزلی یک امتیاز واقعی بود و برای همه بهترین‌ها را برای فصل های آینده آرزو می‌کنم."

خالد الاحمد، مدیر اجرایی باشگاه، افزود: "از طرف باشگاه فوتبال بارنزلی، از پویا و فران برای سخت کوشی و حرفه ای بودنشان در دوران سخت تشکر می کنم. جست‌وجوی ما برای یک مربی جدید از قبل آغاز شده است و پس از پایان یافتن این روند، اعلام می‌شود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز