خبرگزاری کار ایران

شوخی مدیرورزشی پاری سن ژرمن با شایعه انتقال امباپه به رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۱۴۰

مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن امیدوار است قرارداد بازیکن فرانسوی این تیم تمدید شود.

به گزراش ایلنا، لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، در مورد اعتماد بیش از حد رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال شوخی کرد و گفت که آنها "شاید کمی بیش از حد مطمئن هستند" که این ستاره را جذب خواهند کرد.

امباپه هنوز تصمیم نهایی در مورد آینده خود را اعلام نکرده اما مشخص است که انتقال به لالیگا یکی از گزینه‌های اصلی اوست.

لئوناردو پس از قهرمانی در لیگ فرانسه در روز شنبه، به اندازه کافی روحیه خوبی داشت تا بلاتکلیفی پیرامون مهاجم فرانسوی را روشن کند.

لئوناردو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "در مادرید سه سال متقاعد شده اند که کیلیان امباپه در رئال مادرید به پایان می رسد."

او همچنین به کانال پلاس گفت: "راستش، بحث‌ها همیشه وجود داشت. هیچ جلسه "خاصی" در دوحه وجود ندارد. کیلیان با ما صحبت می کند و ما ارتباط دائمی داریم. فکر می کنم او هنوز در حال بازتاب است. فکر می‌کنم وجود دارد. این احتمال وجود دارد که او بماند. او همچنین می‌تواند برود. اما او فکر می کند."

از طرفی امباپه می گوید هیچ تصمیمی گرفته نشده است و او همه گزینه ها را باز نگه می دارد. او پس از پیروزی روز شنبه مقابل لنس به خبرنگاران گفت: "هیچ چیز تغییر نکرده است - بنابراین در حال حاضر چیزی برای گفتن وجود ندارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز