خبرگزاری کار ایران

نقض تهدید منصوریان به خاطر محله «برو و بیا»

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۰۸۴

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با وجود تهدید به استعفا، به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، لیگ بیست و یکم با چالش بزرگی برای تیم‌های لیگ برتری روبرو بوده است. زمین بازی و تمرین مناسب، یکی از اصلی‌ترین مشکلات اکثر تیم‌های لیگ برتری است. در لیگی که ساختارها فراهم نباشد چنین موضوعی دور از انتظار هم نیست. در همین رابطه بعضی تیم‌ها مانند فجرسپاسی و نساجی مجبور شدند در شهر دیگری از رقبای خود میزبانی کنند. یا اینکه بعضی از تیم‌های شهرستانی تمرینات خود را در تهران برگزار می‌کنند. 

در روز سه شنبه 30 فروردین ماه سال جاری، علیرضا منصوریان هم به جمع کسانی پیوست که دغدغه زمین تیمش را دار و درباره اجاره ورزشگاه تختی به تیم‌های دیگر اعتراض کرد: «متاسفانه مسئولان استان استادیوم ما را محله برو و بیا کرده‌اند و هر چه فوتبال در هر سطحی است را در آن برگزار می‌کنند. امروز به اتفاق کادر فنی از چمن استادیوم تختی دیدن کردیم و زمین مثل فرش ما را نابود کرده‌اند. همینجا اعلام می‌کنم اگر مسابقه دیگری جز بازی نفت در زمین استادیوم تختی برگزار شود، من و کادرم از اینجا می‌رویم و دیگر کار نخواهیم کرد.»

با این وجود در روز 2 اردیبهشت ماه سال جاری، استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی میزبان رایکا بود. با این حال کادرفنی صنعت نفت به این موضوع اعتراضی نکرد. در صورتی که منصوریان قصد داشت به این موضوع انتقادی کند، می‌توانست در حاشیه بازی ذوب‌آهن و صنعت نفت در اصفهان این موضوع را به راحتی اعلام کند، اما خبری از این موضوع نبود. 

فعلاً بیشتر تمرکز اعضای تیم صنعت نفت به وعده پرداخت 20 درصدی است. باید دید کی شمس می‌تواند پیش از بازی شهرخودرو در هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرداختی داشته باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز