خبرگزاری کار ایران

اسطوره رئال مادرید گزینه سرمربیگری لیدزیونایتد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۱۷۴

مارکا در گزارشی اعلام کرد سرمربی فعلی تیم رئال کاستیا گزینه سرمربیگری تیم لیدزیونایتد بود.

لیدز یونایتد پس از تصمیم باشگاه مبنی بر اخراج سرمربی آرژانتینی در ماه فوریه، رائول گونزالس را در نظر گرفت زیرا آنها به دنبال جایگزینی برای مارسلو بیلسا بودند.

در روزهای منتهی به اخراج بیلسا، آندره آ رادریزانی، رئیس باشگاه، سرمربی رئال مادرید کاستیا را به عنوان جانشین بالقوه بیلسا معرفی کرد. در نهایت این جسی مارش، سرمربی سابق لایپزیگ بود که هدایت تیم را بر عهده گرفت، اما نام رائول هم روی میز بود.

رائول از فصل 2019/20 سرمربی رئال مادرید کاستیا بوده و در اولین فصل مربیگری خود قهرمان لیگ جوانان یوفا شد. او به عنوان یک مربی سخت‌گیر و پرتلاش باتاکید بر فوتبال هجومی شهرت بسیار خوبی دارد و از باشگاه‌های زیادی در سراسر اروپا مانند شالکه، آینتراخت فرانکفورت و اخیراً لیدز مشتریانی را به دست آورده است.

نام او پس از جدایی زین الدین زیدان در تابستان گذشته برای تیم اصلی رئال مادرید مطرح شد اما تصمیم گرفته شد که هنوز در دوران حرفه ای او برای ایفای چنین نقشی کافی است.

کاپیتان سابق رئال مادرید روزی این نقش را می خواهد اما در حال حاضر او به کار خود با کاستیا ادامه می دهد، در حالی که شهرت اسطوره سابق برنابئو همچنان رو به افزایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز