خبرگزاری کار ایران

قاسمی: چرا بازی فولاد و سپاهان از شبکه سه پخش نشد؟/ شکست نفت را جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۰۲۴

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: متاسفانه بازی‌های جام حذفی که رقابتی داخلی است از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، اما رقابت‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمان را در شبکه های دیگر پخش می‌کنند.

آرمان قاسمی در گفتگو با ایلنا،‌ در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن، اظهار داشت: متاسفانه بعد از اینکه تیم ما روند خوبی داشت، در یک بازی خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان شکست خوردیم. یک مقدار ما را از آن شرایطی که مدنظرمان بود دور کرد. امیدوارم در بازی‌های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم و خودمان را به بالای جدول برسانیم.

وی افزود: شرایط تیم، شرایط خوبی است. با توجه به تعطیلات لیگ بعد از 5 یا 6 روز، تمرینات پرفشاری را پشت سرگذاشتیم. یک بازی تدارکاتی صنعت نفت آبادان در اصفهان داریم. یک بازی تدارکاتی با تیم امید و جوانان ذوب آهن داریم. بعد از آن به تهران می‌رویم. در تهران اردوی 10 روزه برگزار می‌کنیم. یک یا دو بازی تدارکاتی در آنجا برگزار می‌کنیم. بعد از آن هم به مصاف تیم هوادار می‌رویم. امیدوارم با برنامه ریزی درست و دقیق در بازی با این تیم موفق باشیم.بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تقابل با هوادار در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، گفت: هوادار تیم خوب و منسجمی است. بالاتر از حد انتظاری که خیلی‌ها، تصور می‌کنند که تیم در اولین سال حضورش در لیگ برتر داشته باشد، ظاهر شد. با توجه به اینکه عنایتی به همراه کادرش مربی جوانی است تیم خیلی خوبی را درست و روانه مسابقات کرده است. در دور رفت روی اشتباه کمک داور، در شرایط آفساید گل دریافت کردیم و شکست خوردیم.امیدوارم بتوانیم در این بازی خارج از خانه تیم هوادار را  شکست بدهیم و نتیجه بازی نفت مسجد سلیمان را جبران کنیم.

قاسمی با ارزیابی لیگ بیست و یکم عنوان کرد: امسال شرایط لیگ، شرایط متفاوتی بود. هر تیمی که یک مقدار منسجم عمل می کرد می توانست سهمیه آسیا را کسب کند. هنوز 6 بازی باقیمانده و می‌تواند اتفاقات جدیدی رخ بدهد. چه در لیگ، چه در جام حذفی شرایط، شرایط خیلی خاصی بود. در ادامه مسابقات سعی ما بر این است که به رتبه‌های بالای جدول برسیم. فکر می‌کنم اگر تیمی نتوانسته در لیگ امسال سهمیه کسب کند، اشتباه از خودش بوده است. امسال سالی بود که تیم‌ها راحت می‌توانستند به سهیمه آسیایی برسند.

وی درباره جایگاه ذوب‌آهن در جدول لیگ برتر گفت: در کنار بقیه بچه ها تلاشمان این است که بهترین نتیجه و عملکرد را برای ذوب‌آهن و خودمان داشته باشیم و بتوانیم یک شرایط خوبی را رقم بزنیم. همیشه می‌گویم در خور شان ذوب‌آهن جز سه یا چهار تیم بالای جدول لیگ برتر و فینال جام حذفی است. این موضوع را نه به خاطر اینکه بازیکن ذوب آهن هستم می‌گویم سال‌های قبل هم این موضوع را می‌گفتم. امیدوارم بتوانیم به جایگاه چهارم جدول برسیم در غیر اینصورت در جایگاهی قرار بگیریم که از شرایطی که سال‌های قبل داشت دور کنیم. انشاالله برای سالهای بعد با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منسجم‌تر در سال‌های نه چندان دور، تیم داشت.

بازیکن ذوب‌آهن پیرامون عدم پخش بازیهای آسیایی فولاد خوزستان و سپاهان از شبکه سوم سیما گفت: فارغ از هر رنگی، فولاد خوزستان و سپاهان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و باید برای این موضوع فکری کرد. متاسفانه بازی‌های جام حذفی که رقابتی داخلی است از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. اما متاسفانه در مسابقات آسیایی که نیاز به حمایت همه جانبه دارند، این موضوع را نشان نمی‌دهیم، ناراحت کننده است. امیدواریم از این قبیل اتفاقات نبینیم. خوب نیست که یک بازی را از شبکه ورزش نشان بدهیم و بازی دیگر را به صورت تکه تکه نشان بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز