خبرگزاری کار ایران

مهدی: تبریز؟ بد نیست به چمن آزادی استراحت بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۹۰۶

مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: بد نیست که کمی به چمن آن استراحت بدهیم، چون بازی‌های لیگ را هم باید اینجا برگزار کنیم؛ البته تنوع هم بد نیست.

به گزارش ایلنا، سهیل مهدی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و مس، درمورد برگزاری فینال جام حذفی در تبریز اظهار داشت: باید بگویم که 5 ورزشگاه را مورد بررسی قرار دادیم. ما ماموریت داریم که بازی‌های خوب را به شهرهای مختلف ببریم تا همه از فوتبال لذت ببرند.

وی افزود: به هر حال هر تصمیمی یک سری نقاط مثبت دارد و برخی هم انتقاد می‌کنند. فکر می‌کنم تصمیم بدی نبود. مدت‌ها بود که ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را با هواداران پرشور خود ندیده بودیم.

مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ورزشگاه آزادی بهترین ورزشگاه ما و مخصوص تیم ملی است. بد نیست که کمی به چمن آن استراحت بدهیم، چون بازی‌های لیگ را هم باید اینجا برگزار کنیم؛ البته تنوع هم بد نیست.

مهدی درمورد اینکه آیا تکلیف قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده تعیین شده است یا خیر، تصریح کرد: خیر؛ همه آسیا در این شرایط است. دو گروه متقاضی سهمیه داریم که قهرمان جام حذفی و لیگ هستند. عربستان مدل خودش را انتخاب کرده است. ما هم باید یک مدل را پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز