خبرگزاری کار ایران

فنایی به دنبال آماده سازی گوهری در روزهای تنبیه لک

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۸۷۹

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس با دیسیپلین خود، اجازه حضور حامد لک در تمرینات گروهی را صادر نکرده تا تیمش با احمد گوهری و دروازه‌بانان جوان، آماده چالش شش بازی باقیمانده شوند.

به گزارش ایلنا، حامد لک بعد از اتفاقات دیدار با تیم المپیک و گل‌های عجیبی که دریافت کرد و در ادامه منجر به تنبیه انضباطی‌اش بعد از ماجرای رختکن شده، اجازه حضور در تمرینات گروهی را ندارد و تمرینات اختصاصی خود را به امید پایان این ماجرا دنبال می‌کند. 

این ماجرا اما باعث شده تا کار داوود فنایی که در این فصل چالش بزرگی را در دروازه تیمش احساس کرده، سخت‌تر شود. در شرایطی که طی فصول اخیر یکی از عوامل موثر در قهرمانی سرخپوشان مربوط به آمادگی دروازه‌بانان این تیم چه در دوره بیرانوند و چه بعد از آن با حامد لک در اولین فصل حضورش بوده، در این فصل آنها فضای متفاوتی را تجربه کرده‌اند و گل‌های دور از انتظاری که دریافت کرده‌اند، آنها را به فاصله شش امتیازی با استقلال در صدر جدول رسانده است. 

فنایی اما در اقدامی جالب توجه با دیسیپلین قابل توجه خود ، در نظر دارد در بازی‌های باقیمانده هم روی احمد گوهری حساب ویژه‌ای بازی کند و او را از نظر روحی و فنی آماده این دیدارهای حساس کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز