خبرگزاری کار ایران

عاشوری: با کسر 7 امتیاز جذابیت لیگ کم شد/ برای حقیقی پیام تبریک فرستادم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۴۹۳

بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: همانطور که آقای قلعه‌نویی گفتند تاثیراتی که روی روحیه تیم و دیگر بازی‌های ما داشت بیشتر از 7 امتیاز بود.

نوید عاشوری در گفتگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت تمرینات گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت: در وقفه لیگ برتر تمرینات تیم ادامه دارد. بعضی روزها دو نوبت و بعضی روزها یک نوبت تمرین می‌کنیم. روز چهارشنبه با فجرسپاسی و یک بازی تدارکاتی دیگر هم با تراکتور قرار است برگزار کنیم.

وی پیرامون اینکه اگر 7 امتیاز از گل‌گهر کسر نشده بود، امروز تیمش چه شرایطی داشت، عنوان کرد: در این باره خیلی صحبت شده است و واقعاً قصد ندارم دوباره حرف‌هایم را تکرار کنم. اما اگر این امتیازات را داشتیم لیگ برتر جذابتر بود. تیم ما برای آن 7 امتیاز خیلی زحمت کشیده بود. روی کاغذ 7 امتیاز بود، همانطور که آقای قلعه‌نویی گفتند تاثیراتی که روی روحیه تیم و دیگر بازی‌های ما داشت بیشتر از 7 امتیاز بود. شاید هر تیم دیگری جای ما بود شرایط بدتری برایش پیش می‌آمد.

*جو منفی علیه برگزاری تمرین تیم‌های شهرستانی در تهران

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پیرامون جوی که علیه برگزاری تمرین بعضی تیم‌های شهرستانی از جمله گل‌گهر در تهران ایجاد شد، گفت: فقط گل گهر در تهران تمرین نمی‌کند! خیلی تیم‌های دیگری هستند که چنین شرایطی دارند. نساجی، مس رفسنجان و خیلی تیم‌های دیگر. امکانات تهران خیلی بیشتر است. امکان بازی تدارکاتی و دسترسی به دیگر تیم‌ها هم در این شهر آسان‌تر است. مسئله دیگر شرایط زندگی بازیکنان هم باید در نظر گرفت. شرایط بازیکن مورد معقول و همیشگی است. بنابراین خیلی عجیب نیست که تیمی در تهران تمرین کند. اما خواهش من این است که بگذاریم همه چیز در زمین اتفاق بیفتد.

*رقابت سخت برای بازی در ترکیب اصلی گل‌گهر

عاشوری درباره رقابت بازیکنان گل‌گهر برای حضور در ترکیب اصلی، عنوان کرد: گل‌گهر از سال پیش تیم خوبی داشت و در شروع فصل با صلاحدید امیر قلعه‌نویی بازیکنان بسیار خوبی به تیم تزریق شدند. بنابراین رقابت در تیم سخت شد و کادرفنی بنا بر شرایط هر بازی و صلاحدیدی که دارندترکیب تیم را انتخاب می‌کنند. کار کردن زیر نظر امیر قلعه‌نویی واقعاً سخت است چرا که همیشه باید بیشترین و بهترین توان را تمرینات و بازی‌ها به نمایش بگذارید. این موضوع باعث رقابت زیادی بین بازیکنان تیم می‌شود.

*دعوت بازیکنان شاخص گل‌گهر به تیم ملی فوتبال ایران

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان شاخص بابت دعوت به تیم ملی گلایه دارند، تصریح کرد: امسال گل گهر بازیکنان بسیار خوبی دارد. از بازیکن خاصی نام نمی‌برم و امیدوارم مربی تیم ملی به بازیکنان تیم ما توجه بیشتری کند. حداقل حق بازیکنان دعوت به تیم ملی است. وقتی شما کنار کسی فوتبال بازی می‌کنید از بازی آنها شناخت کاملی دارید. به عنوان کسی که شاهد بازی و تمرین هم تیمی‌هایم هستم این صحبت را مطرح می‌کنم.

*واکنش درباره درخشش دوست صمیمی‌اش مقابل استقلال

بازیکن گل‌گهر سیرجان درباره ارتباط صمیمی که باعلیرضا حقیقی دارد و درخشش این دروازه بان در بازی نساجی و استقلال، گفت: بله از زمان نساجی با هم ارتباط خوبی داریم و در اردوهای گل گهر با یکدیگر هم اتاق بودیم. بعد از بازی به او تبریک گفتم و واقعاً توانست نتیجه بازی را به نفع نساجی حفظ کند و در ضربات پنالتی هم موفق عمل کرد. این بازی بود که می‌تواند سرنوشت قهرمان جام حذفی را حتی تعیین کند. او می‌توانست در گل گهر هم موفق باشد اما مسائلی پیش آمد که شرایط خوب پیش نرفت. اما در نساجی دوباره استعدادش را نشان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز