خبرگزاری کار ایران

انهدام یک باند فساد در فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۴۵۰

رییس حراست فدراسیون فوتبال از انهدام یک باند فساد در فوتبال با همکاری فدراسیون، سازمان لیگ و حراست فدراسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین حمیسى در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال اظهار داشت:مسابقات لیگ‌های مختلف فوتبال باشگاهی کشوری و استانی به مراحل پایانی وحساس خود نزدیک شده‌ و در این راستا برخی از باندهاى شیادان و کلاهبرداران به دنبال ایجاد جوی مسموم در فضای پاک فوتبال هستند و قصد ایجاد تشویش اذهان فوتبالدوستان کشور را داشتند که خوشبختانه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با رصد حراست و دستگاه‌های نظارتی موفق شدند یک باند فساد در فوتبال را که در لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر و برخی مسابقات استانی فعالیت می‌کردند منهدم کنند.

رییس حراست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تمرکز فدراسیون فوتبال با تاکید سرپرست محترم آقاى ماجدى بی توجه به برخی حاشیه‌ها بر روی انجام درست و دقیق امور فوتبال است و در همین راستا نیز ارکان قضایی با همکاری کارشناسان و دلسوزان در سراسر کشور تمامی مسایل را رصد می‌کنند و با هرگونه کج روی و ناراستی در هر جایگاه و سمتی به طور قانونی و قاطع مقابله می‌کنند. تمامی مسایل داوری و برگزاری مسابقات به دقت زیر ذره بین قرار دارد و به همین صورت هم امروز اعضاى یک باند فساد در فوتبال که قصد ایجاد تغییر در نتیجه مسابقات از طریق وعده‌های دروغین به باشگا‌ه‌ها را داشتند دستگیر و منهدم شدند.

حمیسى افزود: در این باند یک ناظر و داور اخراجی که در گذشته از فوتبال اخراج شده بودند فعالیت داشتند که پرونده لازم تشکیل شده و جهت رسیدگی دقیق‌تر به قوه قضائیه نیز ارسال خواهد شد. ما به پاکی و صداقت ارکان فوتبال و بخصوص داوران و ناظران و مسئولان برگزاری ایمان داریم ولی با این حال با تاکید ویژه سرپرست محترم فدراسیون تمامی مسایل بخصوص در این هفته‌های حساس پایانی مسابقات در تمامی رده‌ها مورد رصد و کنترل نامحسوس هستند و اگر باز هم مورد دیگری مشاهده شود فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بدون اغماض با متخلفان احتمالی در هرجایگاه و هر رده‌ای که باشند برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز