خبرگزاری کار ایران

قنواتی: باختیم اما برای بازیکنانم دست زدم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۴۱۰

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: من در رختکن برای بازیکنانم دست زدم و با افتخار کنار رفتیم.

به گزارش ایلنا، موسی قنواتی بعد از شکست یک بر صفر  خلیج فارس ماهشهر مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری حاضر شد و  اظهار داشت: قبل از هر چیز به مردم استان مرکزی و اراک و تیم خوب آقا سید تبریک می‌گویم. از نماینده شهرستان، شورای شهر و فرماندار ماهشهر تشکر می‌کنم. از مالک و مدیرعامل باشگاه هم تشکر می‌کنم. همه روزنه‌های حریف را بسته بودیم و در نهایت باختیم، اما برای بازیکنانم دست می‌زنم.

وی افزود: نقاط قوت آلومینیوم را بستیم و اجازه نفوذ را به حریف ندادیم، اما هیچ چیز از ارزش‌های ما کم نشده چون روی اشتباه گل خوردیم و تورنمنت را از دست دادیم. در 4 بازی که مقابل حریفان لیگ برتری بازی کردیم حریف دست‌و‌پا بسته‌ای نبودیم. تمام و کمال بازیکنانم زحمت کشیدند و یک تیم باید حذف می‌شد و بازیکنان ما هم مردانه و قوی بازی کردند. جز تیم‌هایی هستیم که ایران باید بداند ما خلیج فارس هستیم و برای نام خلیج فارس و بندر ماهشهر تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خلیج ماهشهر افزود: 20 پتروشیمی مادر در ماهشهر داشته باشیم و این‌ها پای کار بیایند و به فوتبال این شهر کمک کنند. اگر این تیم از نظر مالی حمایت شود در آینده از آن خیلی خواهید شنید. از شخص رئیس جمهور خواهش می‌کنم به شهرستان ماهشهر توجه کنند و یک ورزشگاه مثل شهر اراک داشته باشیم. به مسئولان استان مرکزی و اراک تبریک می‌گویم. سرما و گرما و آلایندگی را ما و خانواده‌هایمان داریم و حق طبیعی ماست که بندرماهشهر یک تیم لیگ یکی یا لیگ برتری داشته باشد. از نظر مالی بازیکنان ما حتی با تیم‌های لیگ یکی قابل مقایسه نیستند. من در رختکن برای بازیکنانم دست زدم و با افتخار کنار رفتیم. در پایان به مردم اراک تبریک می گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز