خبرگزاری کار ایران

محمودی‌نیا: اولویت ما لیگ دسته یک است/ چرا می‌گویند خیبر با تیم امید بازی کرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۲۹۱

مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت:‌ اولویت اول ما لیگ یک است. فعلاً 9 بازی و 27 امتیاز باقیمانده است.حق نداریم تمرکزمان را در آن جبهه از دست بدهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود محمودی‌نیا مربی مس کرمان در نشست خبری پیش از مسابقه با نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت:  بازی نیمه نهایی جام حذفی است. هر کس به این مرحله برسد به این دلیل که شانس صعود به فینال و قهرمانی را دارد این مسیر یا لایه برایش ارزشمند است. درست بعد از بازی استقلال، نساجی فرصت داشت که خودش را آماده این بازی کند. بازی که شانس قهرمانی و صعود به فینال جام حذفی را دارد. آنها خیلی ابزارها داشتند که حق داشتند از آن استفاده کنند.

وی افزود: مس کرمان در لیگ یک در حال رقابت هست و تمرکزش بر روی این رقابت‌ها است. نه اینکه به جام حذفی فکر نکنیم ولی مجبور بودیم بعد بازی خیبر، بازی حساسی مقابل آرمان گهر در هفته بیست و پنجم رقیبمان، تیم سوم جدول بازی کنیم. تا روز بازی آرمان گهر، تمام تمرکزمان روی بازیهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر بود. بعد از آن، زمان کوتاهی داشتیم که خودمان را برای بازی نساجی آماده کنیم. اولویت اول ما لیگ یک است.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مطمئن باشید مس کرمان با جوانانی که دارد انگیزه‌های زیادی برای بازی نساجی دارد. همانطور که بازی با خوشه طلایی، بازی با فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته، بازی با ماشین سازی در تبریز و بازی با خیبر. امیدواریم بازیکنان ما آماده باشند و یک بازی تماشاگرپسند برای مردم کرمان ارائه و هوادارانمان انجام بدهیم. 

محمودی‌نیا در پاسخ به اینکه از 4 تیم مرحله نیمه نهایی جام حذفی تنها مس کرمان سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. این موضوع چه تاثیری بر روی مدیریت و کیفیت مس دارد، عنوان کرد: بالاخره روزهای خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته است. قطعاً برند مس کرمان برندی است که همه باید به آن فکر کنیم و به آن احترام بگذاریم. در کنار مسائل اخلاقی مس کرمان مسائل فنی را هم به خوبی در این سالها دنبال کرده است. الان هم حضور در نیمه نهایی جام حذفی و 4 تیم لیگ برتر با توجه به سابقه قبلی که دارد ارزشمند است. صدای پای مس کرمان را همه باید بشنوند و به آن فکر کنند. بدون اینکه من حرف بزنم، مدیران زیادی در آن مجموعه تلاش می کنند. 

وی افزود: مردم استان کرمان دوست دارند این تیم به لیگ برتر بازگردد. حمایت خوبی توسط مسئولان و هواداران صورت گرفته است. انشاا..به زودی شاهد صعود تیم به لیگ برتر هم هستیم. فکر می‌کنم جایگاه مس کرمان با توجه به اینکه در جبهه لیگ یک می‌جنگند و جوانانش کمک کردند تا این مرحله جام حذفی برسد واقعاً ارزشمند است.

مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: اولویت اول ما لیگ یک است. فعلاً 9 بازی و 27 امتیاز باقیمانده است.حق نداریم تمرکزمان را در آن جبهه از دست بدهیم. ما در جام حذفی هم مسئولیتی داریم که 4 بازی را جوانان ما انجام دادند و به نیمه نهایی رسیدیم. اینکه بگوییم مقابل نساجی راحت کار را واگذار می کنیم نه این درست نیست. جوانان خیلی خوبی داریم که با انگیزه می‌آیند.

محمودی‌نیا با انتقاد از دو مجری برنامه ورزشی گفت: تریبون رسانه ملی برای مردم و حق الناس است. دو مجری سرشناس گفتند که خیبر با تیم امید به کرمان رفتند. من اینجا وظیفه دارم از حق مس دفاع کنم. مگر حمید طاهری فرد و دیوسالار، نادرپور، سام کن جز تیم امید هستند؟ ولی بازیکن 20 ساله ما جز تیم بزرگسالان است؟ بازیکنانی که بازی کردند جز تیم اصلی ما بودند؟ به این موضوع هیچ اشاره‌ای در برنامه ورزشی پربیننده نشد. ما از مجری که حتما توانمند بوده که در آنجا قرار گرفته این انتظار را نداشتیم. انشاالله که مجری توانمندی است.نباید اینطوری قضاوت کنند و در جمع مردم بگویند خیبر خرم آباد با تیم امید آماده است. این عدالت نیست. ما برابر همه صحبت‌هایمان در رسانه ملی وظیفه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که به خاطر بازی سخت مقابل ملوان این امکان وجود دارد که به بازیکنان اصلی کمتر فرصت بازی برسد و از ظرفیت کمتری استفاده کنند، اظهار داشت: ما تمرینات‌مان را بازی به بازی پیش می‌بریم. اما ما فقط یک جلسه فرصت تمرین پیش از بازی نساجی داشتیم. اتفاقاً دیروز به بازیکنان گفتیم حالا به نساجی فکر کنید. بعد از بازی نساجی به فکر بازی ملوان می رویم. چرا که 5 روز دیگر به فرصت ملوان می‌رویم. ترکیب اصلی ما مقابل ملوان به میدان می‌رود. تمام انرژی فنی ما مقابل ملوان است. در این ساعت با جوانان شایسته که در لیگ کمک کردند و در جام حذفی به میدان می‌روند. با جوانان قدرتمندانه مقابل نساجی صحبت می‌کنند.

مربی مس کرمان در پاسخ به این سوال که در صورت صعود تیمش به لیگ برتر، آیا این تیم زیرساخت‌های لازم را دارد، تصریح کرد: شما می‌دانید که کرمان از نظر سخت افزاری و زیرساخت ها شرایط خوبی دارد. ورزشگاه شهید باهنر کرمان از نظر استانداردها، استانداردهای لیگ برتر را دارد. مهمتر از آن ورزشگاه 30 هزار نفری مس که اختصاصی است و تا سه ماه دیگر به افتتاح میرسد و فکر میکنم امکانات بسیار خوبی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز