خبرگزاری کار ایران

میرزازاد: صنعت نفت و ملوان شباهت زیادی دارند/ حیف است چمن ورزشگاه تختی خراب شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۲۵۷

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در مورد زمین، باشگاه و مدیران آن باید اظهار نظر کنند. اما به عنوان بازیکن تنها می‌توانم بگویم حیف است چمن ورزشگاه تختی خراب شود.

نیما میرزازاد در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت برنامه آماده‌سازی صنعت نفت در وقفه لیگ برتر، اظهار داشت: در این روزها تمرینات تیم ادامه دارد و دو بازی دوستانه هم در نظر گرفتند. که مقابل پیکان بازی دوستانه را برگزار کردیم. بازی دوم هم ذوب‌آهن است که قرار است فردا عازم اصفهان شویم و تا ایان بازی دوستانه را برگزار کنیم.

وی پیرامون گلایه منصوریان درباره اجاره ورزشگاه تختی به تیم‌های دیگر عنوان کرد: در مورد زمین، باشگاه و مدیران آن باید اظهار نظر کنند. اما به عنوان بازیکن تنها می‌توانم بگویم حیف است چمن ورزشگاه تختی خراب شود. 

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیرامون 6 بازی باقیمانده تیمش در لیگ برتر گفت: بنابر ایده آقای منصوریان، تیم ما بازی به بازی پیش می‌رود. برای تیم ما فرقی ندارد که چه تیمی و در کجای جدول قرار دارد، تنها تلاشمان این است که تاکتیک‌های مدنظر کادرفنی را به اجرا برسانیم. هدف ما ارائه بازی زیبا و مورد پسند کادرفنی و هوادارانمان است. امیدواریم 3 امتیاز را کسب کنیم.

میرزازاد با اشاره شباهت‌های صنعت نفت و ملوان بندرانزلی گفت: هر دو شهر فوتبالی هستند و برایم حتی آب و هوای هر دو شهر شباهت زیادی دارند. فقط آبادان کمی گرمای بیشتری دارد. امیدوارم ملوان بندرانزلی هم به لیگ برتر صعود کند. واقعاً حیف است که تیم‌های ریشه دار و مردمی کشور در لیگ برتر حاضر نباشند. واقعاً مردم انزلی، ملوان را از ته دلشان دوست دارند و ورزشگاه جو عجیبی دارد.

وی درباره آخرین وضعیت مالی تیمش تصریح کرد: از سوی مسئولان قول‌هایی داد شده که تا چند روز دیگر پرداخت شود. دریافتی ما نسبت به سایر تیم‌ها در این مقطع عقب‌تر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز