خبرگزاری کار ایران

صیادمنش:‌ امیدوارم در هال سیتی خوب کار کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۵۸۵

مهاجم ایرانی تیم هال سیتی از حضور در این تیم بسیار خوشحال است.

به گزارش ایلنا، در هفته چهل و دوم مسابقات چمپیونشیپ، تیم هال سیتی با گل الهیار صیادمنش برابر کاردیف سیتی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این ستاره ایرانی شاغل در چمپیونشیپ در اینستاگرام خود نوشت: خوشحالم که اولین گلم را مقابل تماشاگران تایگرز زدم. از همه برای جو عالی امروز تشکر می کنم.

خرید هال سیتی در ژانویه همچنین از تطبیق خود با زندگی در انگلیس، پس از انتقال موقتش از فنرباغچه به عنوان یکی از غول‌های ترکیه که در تابستان دائمی خواهد شد، صحبت کرد و به باشگاه گفت: "وقتی اینجا آمدم همه چیز خوب بود. همه چیز در تیم خوب است، تمرینات و بازی‌ها. جو فوق‌العاده‌ای اینجا در تیم وجود دارد. من واقعاً مورد استقبال گرمی از سوی آنها قرار گرفتم. آنها بازیکنان خوبی هستند و من خوشحالم که در کنار آنها هستم. امیدوارم پایان خوبی برای فصل داشته باشیم و منتظر موفقیت های بیشتر هستم."

او در ادامه با تعریف از چمپیونشیپ افزود:" اینجا، کیفیت خوبی در چمپیونشیپ وجود دارد. من واقعاً آن را دوست دارم و جو فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین بازی کردن در اینجا برای هال سیتی، یک اتفاق خیلی خوب برای من محسوب می‌شود. بازی در لیگ یک برای من تجربه خوبی است و امیدوارم اینجا خوب کار کنم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز