خبرگزاری کار ایران

تارتار: خوشحالم که بعد از سال‌ها برای یک بازی به انزلی سفر کردم/ حیف این تیم خوب که یک زمین مناسب در اختیار ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۳۴۲

سرمربی ذوب آهن اصفهان در مورد تقابل تیمش با ملوان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با ملوان اظهار داشت:‌ خیلی خوشحالم بعد از سال‌ها به انزلی آمدم برای یک مسابقه ورزشی و واقعاً از اینکه استان گیلان در لیگ ما نماینده دارد خوشحال هستم و ای کاش از شهر رشت هم نماینده داشتیم و آن دربی معروف استان گیلان هم برگزار می‌شد چون من خودم سابقه مربیگری در داماش را دارم و در این استان و دربی جذابی هم داشتیم. برای تیم خوب ملوان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم. 

وی افزود: بازی سختی در پیش داریم و از اول فصل این را گفتم و می‌بینید که بازی‌های امسال اصلاً قابل پیش بینی نیست و همه تیم‌ها به خوبی تجهیز شدند و امکانات خوبی دارند و از حضور هواداران بهره می‌برند. ملوان تیمی است که هوادارانش پرشور هستند و با حضورشان فردا به جذابیت بازی کمک می‌کنند. امیدوارم با انجام یک بازی خوب و هدفمند سه امتیاز بازی را بگیریم. چون واقعا یک امتیاز نه به درد ما می‌خورد نه ملوان. امیدوارم بازی زیبا همراه با نتیجه خوب برای ما باشد. 

سرمربی ذوب آهن در مورد هدف این تیم در لیگ بیست و دوم گفت: هدف خود ما یعنی من و بازیکنانم هدف بزرگی است و دوست داریم ضمن حفظ جایگاه سال قبل یعنی هفتم جدول نیم نگاهی هم به بالای جدول داشته باشیم ولی واقعاً بودجه رقابت با مدعیان را نداریم، نه فقط ما که فکر می‌کنم ۹-۱۰ تیم از سایر تیم‌ها جدا هستند و ۶-۷ تیم برای قهرمانی و سهمیه تجهیز شدند و بقیه برای جایگاه مناسب. حالا ما سعی می‌کنیم یک رقابت جانانه با تیم‌های مدعی داشته باشیم و لازمه اش این است که اولین پیروزی را کسب کنیم چون سه تساوی تا اینجا داشتیم و امیدوارم فردا این اتفاق بیافتد. ضمن احترام به تیم خوب ملوان که بازی‌های خوبی انجام می‌دهد به دنبال پیروزی هستیم.

تارتار افزود: ما سه بازی گذشته ملوان را آنالیز کردیم و تیم خوبی هستند ولی متاسفانه زمین بازی را که من الان دیدم متناسب با نفرات ملوان و بازی زمینی این تیم نیست و باید زمین بهتری داشته باشد تا خدای نکرده مثل فجر سال قبل نشود. از مسئولین می‌خواهیم بیایند این زمین را شرایط مناسب‌تری برایش ایفا کنند چون ملوان تیمی است که فوتبالش روی زمین بازی می‌شود و من این را در سه بازی گذشته دیدم و حیف است به خاطر نداشتن زمین مناسب دچار مشکل شود. 

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش عنوان کرد: ما محروم نداریم چون اول فصل است ولی مصدومیت سعید باقر پسند یک اتفاق دردناک برای ما بود، برای خود من پارگی رباط صلیبی او خیلی ناراحت کننده بود. نه به خاطر تیم، به خاطر خود سعید، او سال گذشته نیم فصل به تیم ما اضافه شد و در این سن و سال یک دفعه شکوفا و مطرح شد و خیلی تیم‌ها دنبالش بودند و در اوج آمادگی این اتفاق برایش افتاد و او را فعلاً در اختیار نداریم و چند مصدوم دیگر داریم که باید ببینیم وضعیتشان چطور است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز