خبرگزاری کار ایران

الهامی: مجبورم استعفا کنم و به خانه بروم!/ هر کس زمین افتاد، تعویض شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۶۷۳

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مقابل پرسپولیس و فولاد نمی‌توانم با اینها بجنگم. مجبورم استعفا کنم و به خانه بروم!

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی نساجی مقابل استقلال و حذف شاگردان مجیدی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت:به همه خسته نباشید میگویم. بازی خیلی سختی بود. پرفشار بود. می‌دانستیم این بازی چقدر سخت است و بچه ها را آگاه کرده بودیم ولی می‌دانستیم اگر گل نخوریم میتوانیم برنده بازی باشیم. به هر دو تیم تبریک میگویم و به مجیدی و تیمش خسته نباشید میگویم. آرزو دارم که قهرمان لیگ برتر شوند.

وی افزود: نیمه اول بازی پایاپای بود و تحت تاثیر جو ورزشگاه فشار آوردند چون دو سال تماشاگر نبود خوشحالم که جمعیت ورزشگاه بالای ۵۰ هزار تماشاگر بود و این باعث شد مردم از فوتبال لذت ببرند. طرفداران ما از کل شمال آمده بودند و دیدید که همه از فوتبال لذت بردند. شور و اشتیاقی که وجود داشت را ندیده بودیم و امروز واقعا لذت بردیم. درست است که پیروز شدیم ولی معتقدم آقای مجیدی هنوز شکست ناپذیر هستند و ما در پنالتی شانس آوردیم و خداراشکر می‌کنم و نباید ببالیم که استقلال را شکست دادیم چون خیلی روی دروازه فشار آوردند. از این که جانانه دفاع کردیم خیلی خوشحالم. بازی کاملا تاکتیکی بود و چیزی که برایم مهم بود این بود که حداقل با دل شاد و روحیه خوب طرفداران برمی‌گردند.

شکست دوباره استقلال

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: این بازی فقط صحبت می‌کنیم. در بازی با تراکتور هم استقلال خوب بود. این جذابیت فوتبال است و شاید بعداً استقلال ما را ببرد. موقعیت های استقلال از ما بیشتر بود. به فرهاد مجیدی تبریک می‌گویم و واقعا تیمی ساختند که اصلا گل نمی‌خورند. ما بعد از سه بازی نتوانستیم به آنها گل بزنیم و این نشان می‌دهد که تیم گردن کلفتی هستند. مجیدی برادرم است و برای او آرزوی موفقیت دارم. در بازی قبلی هم شد که مقابل آقا یحیی هم شکست خوردیم. چیزی از ارزش های آقای مجیدی کم نمی‌شود. 

وقت کشی در بازی امشب

الهامی پیرامون وقت کشی مقابل استقلال عنوان کرد: ما تیم ضعیف نیستیم و اگر ضعیف بودیم برنده نمیشدیم. هر بازیکنی که زمین خورد تعویض کردیم. حسن نجفی اکبر صادقی را تعویض کردیم. کدام تیم از تیم من بیشتر موقعیت داشته و مالک بازی بوده است. اصلا مخالف این هستم. ما با خوابیدن بازی را بردیم؟ شما اینطور فکر می‌کنید؟ مگر من گفتم بازیکن استقلال خطا کند و مهاجم آنها خطا کند؟ این ها را باید ببینید. اگر توپ جای دیگر باشد و بازیکن جای دیگر بخوابد آن موقع حساب است. هر بازیکنی که در زمین خورد زمین، تعویض کردیم. حامد سیری طاهرخانی و منصوری صادقی و صابر حردانی و حسن نجفی و کریم اسلامی را تعویض کردیم. بازی خوب دو تیم را در این وادی نبرید. 

تعویض مربیان در فصل

وی درباره تعویض مربیان در طول فصل گفت: یک جایی شما خسته می‌شوید و من کارم خوب نبود که در رختکن استعفا دادم. ثبات بهترین کار است. این که شما می‌گویید درمورد استعفا خوب نیست. کاری که کردم خوب نبود ولی صحبت کردیم. من ناراحت نتیجه نبودم. یک جایی می‌رسد که شما باید خودتان را تخلیه کنید. من در بازی تراکتور شش ماه محروم شدم ولی در چند بازی گذشته خیلی ضرر کردیم. مقابل پرسپولیس و فولاد نمی‌توانم با اینها بجنگم. مجبورم استعفا کنم و به خانه بروم! الان بیشتر بحث کمک داوران است. گل دوم ذوب آهن مثلا آفساید بود و بعد آن داور را محروم کردند! وقتی فشار می آید مجبورم که خودم این فشار را تحمل کنم. اینطور نیستم که تو دل داور بروم، دیگر سنی از من گذشته است. فوتبال ما خیلی باکیفیت است و با اختلاف هم بهترین لیگ آسیا را داریم و بهترین تیم آسیا را داریم. سخت افزاری بحث اول است و مربیان کم کم دارند به این ماجرا می رسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز