خبرگزاری کار ایران

احمدی: پنالتی پرسپولیس درست نبود / هدف آلومینیوم قهرمانی جام حذفی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۴۴۴

هافبک تیم آلومینیوم اراک درمورد دیدار برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صحبت کرد.

مصطفی احمدی، هافبک آلومینیوم اراک در گفتگو با ایلنا درخصوص داوری دیدار مقابل پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: این را به این خاطر نمی گویم که الان برنده شده ایم ولی خوشحالم که آقای داور رفتار متناقضی نداشت. بعد از بازی با پرسپولیس در لیگ معترض بودم که چرا داور باید بین ما و بازیکنان آنها فرق بگذارد ولی دیشب اصلا اینطور نبود و با هر دو تیم یکسان برخورد داشت. نظر شخصی من این است که عملکرد خوبی داشتند به غیر از صحنه پنالتی پرسپولیس که من در راستای مسیر داور بودم و اصلا پنالتی نبود. می توانست پنالتی نگیرد، اگر اعلام نمی شد روز خوب داوری کامل می شد.

احمدی درمورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس در پایان بازی پس از برخورد توپ به دست وحید محمدزاده گفت: اصلا پنالتی نبود. همه کارشناسان هم این نظر را دارند که دست او در مسیر بدنش بود و دستش طوری نبود که عریض باشد و به اصطلاح کتف بسته بود. چنین اعتراضی وارد نبود و پنالتی نبود.

آلومینیوم می تواند قهرمان جام حذفی شود؟ احمدی در پاسخ به این سوال گفت: ما یک بازی خیلی سختی با تیم خلیج فارس ماهشهر داریم، تیمی که توانسته سه تیم لیگ برتری را حذف کند مطمئنا تیم خوبی است. باید با تمرکز کامل و اعتماد به نفس خیلی خوب مقابل این تیم ظاهر شویم و به بازی فینال صعود کنیم. مطمئنا بازی سختی داریم چون بازی مقابل مس رفسنجان را دیدم و یک تیم کاملا دونده هستند.

هافبک آلومینیوم همکاری با مهدی رحمتی پس از جدایی رسول خطیبی گفت: آقای خطیبی و کادرفنی او زحمات بسیار زیادی برای آلومینیوم، شهر اراک و استان مرکزی کشیدند و روزهای خیلی خوبی را هم با ایشان و کادرفنی داشتیم. در مقطعی باشگاه تصمیم گرفت که ایشان نباشند و کادرفنی جدید را معرفی کردند. کادرفنی جدید از روزی که معرفی شدند تمام تلاش شان را می کنند. اولین حرف آقای رحمتی به ما این بود که به دنبال قهرمانی جام حذفی است و باید با تمام قوا در این جام حاضر شویم.

او ادامه داد: هر کدام از کادرفنی جدید وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. ما طی یک هفته تمامی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و با ذهنیت باز کار کردیم. در 10 دقیقه اول تحت تاثیر جو استادیوم بودیم ولی بعد از آن به بازی برگشتیم و اگرچه می شد بازنده به رختکن نرویم اما اینطور نشد. بین دو نیمه کادرفنی خیلی از لحاظ روحی روانی خوب کار کردند و انرژی مثبتی را به تیم انتقال دادند که می توانیم برنده بازی باشیم که فعل خواستن را صرف کردیم و عملکردمان را همه دیدند.

احمدی درمورد حضور هواداران آلومینیوم در ورزشگاه همچنین گفت: هواداران ما پس از 18 سال که به لیگ برتر آمده ایم به دلیل کرونا نتوانسته بودند به ورزشگاه بیایند و این اولین مسابقه ای بود که ما هواداران را از نزدیک دیدیم و انرژی بسیار مثبتی را به کل تیم ارائه دادند که امیدواریم همیشه کنارمان باشند و نتایج باب دل آنها را به دست بیاوریم تا شاد به خانه بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز