خبرگزاری کار ایران

بررسی سرنوشت کادرفنی مس رفسنجان؛ پای گزینه‌های معروف در میان است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۳۱۸

مدیران مس رفسنجان برای کادرفنی تیم فوتبال خود تصمیمات جدیدی را گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با شکست مقابل خلیج فارس ماهشهر از جام حذفی کنار رفت. بعد از این مسابقه هیئت مدیره مس رفسنجان 15 درصد از قرارداد کلیه مربیان و بازیکنان تیم را کاهش داد. دلیل این باخت شکست‌های متوالی اعلام شد. 4 باخت از 6 مسابقه اخیر این تیم.

در این حال تنور گمانه‌زنی‌ها درباره سرنوشت محمد ربیعی داغ است. اما بررسی‌های نشان می‌دهد محمد ربیعی تا پایان فصل به کارش ادامه خواهد داد. البته هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان به دلیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و اصلاح نتایج مس در لیگ برتر، خواهان تقویت کادرفنی تیم فوتبالش شده است. در این شرایط بعید نیست که چهره‌ای جدید به نیمکت مس اضافه شود. 

در این شرایط باید منتظر نشست مشترک کادرفنی مس رفسنجان و هیئت مدیره این باشگاه باشیم.

فعلاً تمرکز مس رفسنجان بر بازیهای باقی مانده لیگ برتر است. در پایان فصل مدیران مس شرایط تیم و نتایج آن را بررسی می‌کنند. در پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر، ممکن است گزینه‌های مشهوری برای هدایت مس رفسنجان بررسی و حتی استخدام شوند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز