خبرگزاری کار ایران

مجیدی: رمز موفقیت ما یکدلی است / بازی با نساجی جذاب و پرگل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۱۱۶

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران ضمن تسلیت درگذشت بیت الله خندان، خبرنگار باسابقه ورزشی گفت: ایشان یک خبرنگار تمام استقلالی بودند که همیشه صلاح تیم را می خواستند و دوست دارم که من به ایشان بگویم دمت گرم و روحت شاد.

مجیدی درمورد بازی با نساجی گفت: تیم نساجی اگر بحث فنی را کنار بگذاریم تیم شهر پدری ام است و علاقه خاصی به این تیم دارم. یادم است وقتی بازی این تیم را به همراه پدرم و پسرعموها نگاه می کردم مربی این تیم آقای دست نشان بودند و خوشحالم که نتایج خوبی کسب کردند. اگر این تیم بتواند در شهر خودش بازی کند می تواند نتایج بهتری کسب کند. نساجی را این فصل تیم خوبی دیدم، تیم های آقای الهامی خیلی سخت می بازند و اگر بازی رفت ما را فاکتور بگیریم، در بازی برگشت موقعیت های زیادی داشتیم ولی امکان داشت بازنده باشیم. برای اینکه فردا پیروز شویم باید با حداقل اشتباه بازی کنیم. در جام حذفی فرصت اشتباه نداریم و باید با حداقل اشتباه بازی کنیم که بتوانیم پیروز شویم.

برای بازی فردا به بازیکنان ذخیره میدان می دهید؟ مجیدی در پاسخ به این سوال گفت: نه به هیچ عنوان. بازی فردا بسیار مهم است و بازی جام حذفی که با تمام قوا بازی می کنیم و به دنبال کسب پیروزی هستیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از گنجایش 30 درصد سکوهای ورزشگاه رضایت دارد یا خیر، گفت: شخصا دوست دارم که تمام ورزشگاه پر شود اما اینکه چه تعداد بیایند در حیطه کاری من نیست.

بازی فردا استرس بر تیم شما غلبه خواهد کرد؟ مجیدی در این باره گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و یک تیم حتما برنده است. دو تیم محتاط بازی می کنند ولی با شناختی که از تیم حریف داریم یک بازی جذاب و پرگلی بین ما و نساجی می شود.

سرمربی آبی پوشان در رابطه با زمین تمرین این تیم هم گفت: فکر میکنم تا آخر فصل در باشگاه انقلاب تمرین کنیم، ازمسئولان باشگاه تشکر می کنم که این زمین را مهیا کردند. آرارات واقعا شرایط تمرین نداشت. از مسئولان باشگاه تشکر می کنم و فکر میکنم تا انتهای فصل در همین زمین تمرین کنیم.

پتانسیل کسب دو جام را دارید؟ مجیدی در این رابطه توضیح داد: قبلا هم گفتم که تیمم از نظرم شایسته ترین تیم برای قهرمانی هستند. مهمترین فاکتور این تیم یکدلی است و از ابتدای فصل این نکته را کار کردیم و با بازیکنان صحبت کردم. یکدلی رمز موفقیت ما بوده، بازیکنان از نظر فنی خوب هستند و شرایط این را داریم ولی وضعیت سختی داریم. هنوز هم پرسپولیس سخت ترین رقیب ما برای قهرمانی است و باید با تمام قوا بازی کنیم. در جام حذفی هم با تمام تمرکز بازی می کنیم 

او درمورد رای کمیته انضباطی مبنی بر دو جلسه محرومیت تعلیقی گفت: به کمیته انضباطی و رایی که صادر شده احترام می گذارم ولی نمی دانم بابت کدام صحنه بوده؛ هر رایی که داده به آن احترام می گذارم.

مجیدی درخصوص وضعیت محمد حسین مرادمند هم در آخر گفت: کلا در مورد این مساله هر ماجرایی باشد از طریق رسانه باشگاه اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز