خبرگزاری کار ایران

شیری: شانس استقلال و نساجی هم اندازه است/ سابقه الهامی حس مثبتی به ما می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۴۶۹

کاپیتان تیم فوتبال نساجی گفت: قطعاً حس خیلی خوبی است که سرمربی که سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد باعث مثبت‌اندیشی و تزریق روحیه مثبت به تیم می‌شود.

حامد شیری در گفتگو با ایلنا، در خصوص تقابل استقلال و نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: در  جام حذفی هر دو تیم به یک اندازه شانس دارند پیروز میدان باشند و به مرحله بعد صعود کنند. ما هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. این فرصتی است که هر شاید هرچند سال یکبار نصیب تیم‌ها می‌شود. تیمی که به بهترین شکل از فرصت‌هایش استفاده کند برنده بازی خواهد بود. 

وی پیرامون نقش بازیکنان با تجربه نساجی و غیبت مسعودش شجاعی، عنوان کرد: در هر تیمی بازیکنان با تجربه کمک می‌کنند. در بازی مقابل استقلال بازیکنان با تجربه نساجی کم نیستند، من هم یکی از بازیکنان هستم که به خاطر نقش کاپیتانی وظیفه‌ام سنگین است. در مورد محرومیت مسعود شجاعی باید بگویم واقعاً حضورش به ما کمک می کرد. وقتی تیمی از همه بازیکنان ترکیبش استفاده می‌کند، طبیعتاً برای اجرای تاکتیک‌هایش دستش بازتر است. 

کاپیتان تیم فوتبال نساجی درباره سابقه قهرمانی الهامی در جام حذفی و تقابل دوباره با استقلال در این جام تصریح کرد: قطعاً حس خیلی خوبی است که سرمربی که سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد باعث مثبت‌اندیشی و تزریق روحیه مثبت به تیم می‌شود. با این حس خوب در زمین حاضر می‌شویم و باید از فرصت‌هایمان به نحو احسنت استفاده کنیم. 

شیری در پایان گفت: حضور هواداران نساجی بعد از 2 سال و نیم بعد شیوع کرونا، واقعا اتفاق مثبتی است. حضور آنها برای ما روحیه بخش است و با حمایت‌شان سعی می کنیم بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذاریم. وقتی آنها از راه دور به عشق نساجی و حمایت تیم به تهران می‌آیند ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز