خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی جام حذفی؛ تلاش 4 تیم برای رسیدن به نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۲۸۷

دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز با انجام 2 بازی از چهار بازی این مرحله، پیگیری خواهد شد.

 

خلیج فارس - مس رفسنجان

خلیج فارس ماهشهر تنها تیم لیگ دویی حاضر در این مرحله از مسابقات است که امید دارد تا پا در جای داماش گیلان بگذارد که 3 فصل قبل از این سطح از مسابقات به فینال راه یافت. خلیج فارس تا کنون هم کم شگفتی نیافریده و توانسته دو تیم لیگ برتری را شکست دهد و مقابل مس رفسنجان به دنبال هت‌تریک در حذف کردن تیمهای لیگ برتری است. باید دید شاگردان محمد ربیعی که در دو بازی آخرشان شکست خورده‌اند، به جمع قربانیان تیم ماهشهری اضافه خواهند شد یا نه.

نتایج تیم‌ها در مرحله قبلی

خلیج فارس با برتری مقابل مس نوین کرمان، استقلال خوزستان، هوادار و نفت مسجدسلیمان به این مرحله رسید و مس رفسنجان هم از سد تراکتور و شهرخودرو گذشت.

 

مس کرمان - خیبر خرم آباد

تیم‌های دوم و سوم لیگ یک دیدار حساسی این بار در جام حذفی با هم دارند و در کنار رقابت در لیگ برای صعود این بار در جام حذفی هم برای رسیدن به نیمه نهایی مقابل هم قرار می‌گیرند. فراز کمالوند سرمربی خیبر و مدیران این باشگاه به نتایج مس کرمان در لیگ یک معترض شده‌اند و می‌گویند که در حق آنها اجحاف شده زیرا  مدعی‌اند مس 9 امتیازش را بدون زحمت بدست آورده است و همین کش مکش، دیدار امروز آنها را حساس‌تر می‌کند و باید دید کدام یک به نیمه نهایی راه پیدا می‌کند. تیم خیبر خرم آباد با 37 گل زده هجومی‌ ترین تیم لیگ یک است و مس کرمان هم فقط 8 گل خورده و مستحکم‌ ترین خط دفاع لیگ یک را دارد.

نتایج تیم‌ها در مرحله قبلی:

مس کرمان با برتری مقابل خوشه طلایی ساوه، ماشین سازی تبریز و فولاد به این مرحله رسید و خیبر خرم آباد هم برای رسیدن به این مرحله، شهرداری همدان، مس شهر بابک و صنعت نفت آبادان را شکست داد.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖

کانال رسمی #لیگ‌برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز