خبرگزاری کار ایران

امامی: هدفم در سال جدید کسب مدال طلای آسیا است/ آقای درستکار هم از لحاظ فنی و هم روحی با بچه‌ها کار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۲۵۷

ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: امیدوارم سال جدید را با مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کنم.

 

یونس امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره برگزاری اخرین اردو به منظور شرکت در مسابقات آسیایی و آمادگی‌اش خاطر نشان کرد: با برگزاری اردوها و تمرینات برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا همه کشتی‌گیران در وضعیتی بسیار خوب قرار دارند و همه در اردوها حاضر بودند. آخرین مرحله تمرینات قرار است از فردا آغاز شود و تیم هم به صورت کامل با نفرات اول قهرمانی کشور به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.

دارنده مدال برنز آسیا و جهانی با اشاره به اهدافی که در سال جدید دارد، بیان داشت: امیدوارم سال جدید را با مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کنم و بعد از آن هم با صلاحدید کادر فنی اگر قرار شد در مسابقه‌ای شرکت کنم نتایج خوبی به دست آورم. ورزشکارانی که بتوانند طلای آسیا را کسب کنند از مسابقات جام تختی معاف خواهند شد اما برای اعزام به مسابقات جهانی باز هم چرخه و رقابت برگزار خواهد شد.

او درباره آنالیز و شناخت فنی حریفانش در مسابقات آسیایی مغولستان، گفت: در حال حاظر تیم‌های شرکت کننده ترکیب خود را اعلام نکرده‌اند و نمی‌دانم چه ورزشکارانی از آسیا در مسابقات شرکت می‌کنند اما آنالیز وزن به وزن در اردوها انجام می‌شود و فکر می‌کنم در این اردو نوبت به وزن من برسد.

آزادکار 74 کیلوگرم کشورمان درباره وضعیت روحی و روانی‌اش و استفاده از روانشناس ورزشی، تصریح کرد: قبل از مسابقات جهانی نروژ فدراسیون برای ما مشاوره می‌آورد و صحبت‌هایی هم انجام می‌شد اما مربیان تیم ملی از آقای درستکار گرفته تا بقیه اعضای تیم و کادر فنی هم از نظر روانشناسی با بچه‌ها کار می‌کنند که جا دارد از آنها تشکر کنم. خودم هم تجربه حضور در چند مسابقه را دارم و امیدوارم بتوانم شرایط را مدیریت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز