خبرگزاری کار ایران

محمد اوصالی: حضور قدرتمندی در مسابقات جهانی ابوظبی خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۱۹۴

فدراسیون موی تای ایران، هفته دوم اردیبهشت ماه را برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان و معرفی برترین ها جهت حضور در اردوی آماده سازی تعیین کرد.

به گزارش ایلنا، مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی موی تای به منظور حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ ابوظبی با عنوان "جام خلیج همیشه فارس"، پس از پایان ماه مبارک رمضان به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

مهندس محمد اوصالی مسئول کمیته مسابقات فدراسیون موی تای در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از آنجا که زمان کمی تا آغاز رقابتهای جهانی باقی مانده و  از سوی دیگر چون موفقیت تیم ملی ایران در این پیکارها بسیار حائز اهمیت است،  به همین خاطر مسابقات کشوری تنها در رده بزرگسالان انجام خواهد گرفت. انشالله پس از پایان فصل امتحانات مدارس، مسابقات قهرمانی کشور جوانان، نوجوانان و نونهالان موی تای را نیز برگزار خواهیم کرد.

اوصالی سپس عنوان کرد: رقابتهای کشوری بزرگسالان بلافاصله بعد از عید سعید فطر در تهران استارت خواهد خورد‌. از آنجا که مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود،  هر استان می تواند ۲۶ ورزشکار در هر بخش معرفی و لیست نفرات خود را حداکثر تا پایان فروردین ماه جاری به فدراسیون اعلام کند.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون موی تای ایران خاطرنشان کرد: برای نفرات برتر این دوره از مسابقات جوایز نقدی ارزنده درنظر گرفته شده است؛ ضمن آنکه موی تای کاران مدال آور، به اردوی آماده سازی تیم ملی اعزامی به رقابتهای جهانی امارات نیز دعوت خواهند شد.

اوصالی تاکید کرد: فدراسیون، تدارک ویژه ای برای این دوره از مسابقات درنظر گرفته و انشالله شاهد یک رویداد بزرگ و بی سابقه در ورزش موی تای ایران خواهیم بود.

وی، در پاسخ به این سوال که آیا تنها راه حضور در تیم ملی فقط همین مسابقات قهرمانی کشور است؟ اظهار کرد: بله، همه باید شرکت کنند و هر کسی که ادعای پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد تنها راه ورودش به اردوها همین مسابقات قهرمانی کشور است.

اوصالی در پایان تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم از سوی جواد نصیری رئیس فدراسیون اندیشیده شده تا تیم ملی در این دوره از مسابقات جهانی در هر دو بخش آقایان و بانوان، با ترکیب کامل حضور یابد. انشالله شرایطی فراهم شود تا ملی پوشان کشورمان  باز هم مثل گذشته به شایستگی از اعتبار موی تای ایران دفاع کنند‌.

گفتگو از فرهاد غلامعلی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز