خبرگزاری کار ایران

نتیجه بازی بایرن مونیخ و فرایبورگ تغییر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۱۲۸

فدراسیون فوتبال آلمان شکایت باشگاه فرایبورگ را رد کرد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد که نتیجه نهایی دیدار بین تیم های فرایبورگ و بایرن مونیخ، پابرجا خواهد ماند.

بایرن مونیخ به دلیل حضور 12 بازیکن در زمین در بازی اخیر بوندسلیگا مجازات نخواهد شد، زیرا فرایبورگ در تلاش خود برای شکایت به نتیجه 4-1 شکست خورد.

فدراسیون فوتبال آلمان (DFB) حکم داده است که با وجود یک اختلاط کوتاه در اواخر دو تعویض از سوی بایرن مونیخ، نتیجه نهایی مسابقه همچنان پابرجا خواهد بود.

فرایبورگ یک شکایت رسمی به DFB ارائه کرد و ادعا کرد که آنها دلایلی برای تجدید نظر دارند زیرا یک بازیکن فاقد شرایط در بازی حضور یافته است.

تلاش‌های آن‌ها برای برگزاری مجدد بازی یا بی‌اثر شدن نتیجه حذف شده است و گفته شد که مسئولان مسابقه اشتباه کرده‌اند، نه بایرن مونیخ.

استفان اوبرهولز، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان، گفت: "اول از همه، ما فرض می کنیم که همه بازیکنان بایرن مونیخ واجد شرایط بازی هستند. صرف نظر از این، در بهترین حالت، سهم جزئی در رفتار نادرست بایرن، که در درجه دوم نسبت به داوری است، از نقطه نظر تناسب نیز برای توجیه عواقب جدی حقوقی تجدید نتیجه بازی کافی نیست."

وی در مورد نقشی که در سردرگمی مسئولان انتصابی بازی ایفا کرد، افزود: آنها به تعهد خود در بررسی تعداد بازیکنان عمل نکردند. در نهایت داور مسابقه بدون بررسی مجدد تعداد بازیکنان مجاز ادامه داد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز