خبرگزاری کار ایران

فاضلی: قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست / حداقل در دو پست امکان دعوت بازیکنان آلومینیوم به تیم ملی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۱۱۸

مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از تقابل با پرسپولیس در جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی، مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: یک طرف سکه باشگاه‌ها هستند و باشگاه‌ها باید کمک کنند فضای فوتبال به سمت آرامش برود و کمک کنیم فدراسیون کارش را بهتر جلو ببرد. باشگاه‌های ما دنبال این فلسفه باشند که فوتبال یک بازی است و نباید دنبال خشونت باشیم.

او با اشاره به بازی فردا گفت: پرسپولیس نیازی به تعریف ما ندارد و تیم باشخصیت و فنی است. الگوی فنی خودشان را دارند و فلسفه دارند و کادرفنی خوبی دارند و بازیکنان شاخصی هم دارند. آنها به خوبی از اشتباهات حریف بهره می‌برند و استارت بردشان با استفاده از اشتباه حریف بوده. ما هم آماده این بازی هستیم و امیدواریم با توپ و بدون توپ عملکرد خوبی داشته باشیم. به هر حال قهرمانی جام حذفی برای هر تیمی جذابیت دارد و بازیکنان می‌دانند با سه بازی می‌توانند قهرمان شوند.

مربی آلومینیوم با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه همچنین گفت: حضور هواداران را به فال نیک می‌گیریم و با بازیکنان باتجربه می‌توانیم این شرایط را کنترل کنیم. امیدواریم یک بازی پایاپای در رقابتی جوانمردانه و فنی باشد و بتوانیم برد را کسب کنیم. امیدواری آخرم این است که فردا داور بازی، بهترین فرد میدان باشد.

مربی آلومینیوم در مورد برخورد صمیمانه با گل‌محمدی گفت: اتفاقی نیفتاد و یک خوش و بش ساده بود. در مورد شرایط روز فوتبال صحبت کردیم. آقا یحیی بزرگ فوتبال ما هستند و به خاطر احترام به ایشان رفتم عرض ادب کنم. این اتفاق عادی است و باید مناسبات بزرگی و کوچکی رعایت شود. بازهم اگر شرایطی پیش بیاید، من به خدمت بزرگان فوتبالمان خواهم رفت.

فاضلی درباره احتمال لغو بازی به دلیل آلودگی هوت عنوان کرد: ما آمادگی کامل برای این بازی داریم و بازیکنان هم همینطور. اما سلامتی همه ما، مهم است و امیدواریم بهترین تصمیم گرفته شود.

او راجع به احتمال قهرمانی آلومینیوم در مسابقات جام حذفی همچنین اظهار داشت: ما به لحاظ مهره بازیکنان خوبی داریم و می‌دانند قهرمانی جام حذفی برایشان اتفاق خوبی است. بازیکنان ما تجربه قهرمانی دارند و زیاده‌خواه هستند و دوست دارند این عنوان را کسب کنند. ما کمکشان می‌کنیم و پا به پای آنها تلاش خواهیم کرد. قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست و امیدوارم در فضای جوانمردانه به نتیجه برسیم.

مربی آلومینیوم دراگان اسکوچیچ را به تماشای بازی‌های این تیم دعوت کرد و گفت: کادرفنی ما آقای رحمتی و نوازی و خود ما سالها در فوتبال بودیم و شناخت خوبی داریم. امیدوارم آقای اسکوچیچ بیایند بازی را تماشا کنند و نگاه مهربانانه به ما داشته باشند. حداقل در دو پست امکان دعوت از بازیکنان ما وجود دارد و امیدوارم آقای اسکوچیچ این را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز