خبرگزاری کار ایران

تقابل والیبال ایران و آرژانتین قطعی نیست/ اعلام زمان آغاز ملی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۸۳۴

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: لژیونرها نهایتا تا اواسط اردیبهشت به اردو ملحق خواهند شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی ایران در سال 1401 در چهار رویداد جام واگنر، لیگ ملت‌ها 2022، والیبال قهرمانی مردان جهان و بازی‌های آسیایی 2022 شرکت می‌کند.

امیر خوش‌خبر درخصوص برنامه زمان‌بندی تیم ملی برای حضور در رویدادهای آتی، گفت: در سال جاری رویدادهای مهمی پیش‌رو داریم و با تصمیم بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، از 20 فروردین اردوها را آغاز می‌کنیم. 25 بازیکن به این اردو دعوت شده‌اند که تعدادی از این نفرات لژیونر هستند و دیرتر به اردو ملحق خواهند شد.

خوش‌خبر در تشریح زمان ملحق شدن لژیونرها به اردوی تیم ملی والیبال، گفت: لژیونرها به تناوب پایان یافتن کارشان در لیگ‌های خارجی در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد. میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، امیرحسین توخته، بردیا سعادت و صابر کاظمی پنج لژیونر دعوت شده با اردوی تیم ملی هستند که در آغاز اردو حضور نخواهد داشت. طبیعتا بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپا همچون عبادی‌پور و سعادت که تیم‌هایشان به مرحله پلی‌آف صعود کرده‌اند، اواسط اردیبهشت‌ماه و بعد از پایان مرحله پلی‌آف به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد.

وی با بیان این‌که مرتضی شریفی و صابر کاظمی کمی زودتر و شاید تا آخر فروردین به اردو ملحق شوند، افزود: از طرفی این احتمال وجود دارد که مرتضی شریفی همراه با تیمش در جام حذفی ترکیه شرکت کند. ضمن این‌که با تصمیم عطایی، لژیونرها بعد از یک هفته استراحت به اردو اضافه می‌شوند و با این حساب همه لژیونرها از اواسط اردیبهشت در اردو خواهند بود. به این ترتیب اردوی تیم ملی با حضور 20 بازیکن کار خود را استارت خواهد زد.

خوش‌خبر با یادآوری آغاز اردوهای تیم ملی از 20 فروردین ادامه داد: تاکید بنده این است که با نظر پزشک و فیزیوتراب تیم ملی، همه بازیکنان با تست منفی PCR وارد اردو شوند و هر بازیکن حتما در شهر و محل زندگی خود تست را انجام دهد و در زمان ورود به اردو پاسخ منفی تست PCR را به همراه داشته باشد. مراحل بعدی تست‌ها نیز به تناوب، در زمان اردو و طبق روال گذشته انجام خواهد شد. سعی می‌کنیم عصر روز بیستم فروردین ماه اردو را آغاز کنیم. بنابراین بازیکنان موظف هستند راس ساعت 15:30 بعدازظهر روز شنبه 20 فروردین با حضور در فدراسیون والیبال، خود را به بنده معرفی کنند تا بعد از دریافت تجهیزات لازم، برای حضور در تمرین عصر آماده شوند. اطلاعات تکمیلی در طول تمرینات به بازیکنان ارائه می‌شود و امیدوارم تیم ملی فصل خوبی را سپری کند.

سرپرست تیم ملی والیبال درخصوص بازی‌های تدارکاتی نیز گفت: با چند کشور مذاکره کردیم و در هفته آینده تکلیف نهایی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی مشخص می‌شود.  آرژانتین از جمله این کشورها است.

وی با تاکید بر اینکه دیدار با آرژانتین هنوز قطعی نشده است، گفت: تیم ملی والیبال آرژانتین یکی از گزینه‌های مناسب برای دیدار تدارکاتی است و اگر این موضع قطعی شود، قبل حضور در برزیل، با توجه به نزدیکی زمان مسابقات و در نظر گرفتن بحث جت‌لگ بازیکنان، به آرژانتین خواهیم رفت و به آمادگی لازم برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌های 2022 خواهیم رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز