خبرگزاری کار ایران

قلیچ: دروازه‌بان استقلال زنگ خطر را به صدا درآورد/ چاره کار لک پیش من است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۶۶۷

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حامد لک روزهای ابتدایی حضور در اوج آسمان بود؛ اما امروز به زیرزمین رفته است. چاره کار او پیش من است.

وحید قلیچ در گفتگو با ایلنا در خصوص حواشی اخیر حامد لک در پرسپولیس، اظهار داشت: حامد لک دروازه‌بان بسیار خوبی است او در اولین روزهای حضورش و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. این حامد لک همان لک است منتهی کمی از نظر روحی روانی تغییر کرده است. 

وی افزود: هر کاری روش خاص خودش را دارد. به هر حال شاید دوستان به این مسائل اشراف ندارند؛ اما چاره کار حامد لک پیش من است. حامد لک روزهای ابتدایی حضور در اوج آسمان بود؛ اما امروز به زیرزمین رفته است. اگر دلش خواست دو هفته در کنار تمرین عادی، زیر نظرم تمرین کند. البته قبلاً پیش‌بینی کرده بودم که شرایط برای لک چطور پیش می رود. چرا که شرایط این تیم را تجربه کردم. حرف‌هایم از روی غرض‌ورزی نبود. خودشان هم دیدند که حرف‌هایم درباره لک درست بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تهدیدش درباره استقلالی شدن را چه زمانی علنی می‌کند، عنوان کرد: آن روز ناراحت بودم و از روی عصبانیت گفتم که طرفدار استقلال می شوم. آن روز اشتباه کردم و به همین خاطر از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. وگرنه 12 سال دروازه‌بان پرسپولیس بودم مگر این تیم چه چیزی به من داده که استقلال بدهد؟ چه نفعی برایم دارد؟

قلیچ افزود: علی پروین، ناصر ابراهیمی و دیگر بزرگان پرسپولیس می‌دانند طرفدار استقلال شدن از روی درد دل مطرح کردم نه ته دل. به همین خاطر بزرگان پرسپولیس ناراحت نشدند. آنها می‌دانند عصبانی بودم و گفتم طرفدار استقلال می‌شوم.

وی پیرامون اینکه شرایط پرسپولیس را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: استقلال 10 نفره طوری زیبا بازی کرد که بعید بدانم با این شرایط استقلال قهرمان شود. نکته مهم بازی دیروز عملکرد حسین حسینی بود. او آنقدر خوب بازی کرد که زنگ خطر را برای همه رقبایش در تیم ملی و فوتبال کشور به صدا درآمد. حسینی یک تنه به تیمش کمک کرد تا بازنده نباشند. صرف اینکه طرفدار پرسپولیس هستم نباید از شایستگی دروازه‌بان استقلال غافل شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز