خبرگزاری کار ایران

قهرمان لیگ برتر از کجا می‌آید؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۳۶۰

با رسیدن به هفته های پایانی لیگ بیست و یکم اظهار نظرهای عجیب و غریب افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا،‌ روز گذشته بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر به پایان رسید. طبق جدول رده‌بندی مسابقات استقلال و پرسپولیس شانس‌های اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند. در حال حاضر اختلاف امتیاز دو تیم 6 امتیاز است و هنوز برای تعیین قهرمان زمان لازم است. 

با این حال اظهار نظرهای مسئولان، بازیکنان و کادرفنی دو شانس اصلی قهرمانی عجیب و غریب به نظر می‌رسد. در صحبت‌های هر دو طرف جمله‌ای مشترک دیده می شود: «سرنوشت قهرمان باید در زمین تعیین شود. »

از آنجا که مشت نمونه خروار است، بعضی اظهارنظرهای دو طرف را مرور می‌کنیم:

رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) :

 روز آخر امیدواریم ولی به شرطی که در زمین فوتبال تصمیم‌گیری شود و بازیکنان نتایج را مشخص کنند. 

به نیروهای ماورای فوتبال نمی‌توانیم غلبه کنیم.

یحیی گل محمدی: 

یک سری عوامل و مزاحمت‌ها وجود دارد که اجازه ندهند این تیم قهرمان شود، اما قول می‌دهم بیشتر زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا دل هواداران را خوشحال کنیم. (5 فروردین 1401)

مصطفی آجورلو: 

قهرمانی استقلال در زمین تعیین خواهد شد (7 اسفند 1400)

فرهاد مجیدی:

 اتفاقاتی برای استقلال افتاده که من به‌عنوان سرمربی، احساس می‌کنم که اصلا دوست ندارند استقلال قهرمان شود. اگر بخواهید، 10 مورد در این‌باره به شما می‌گویم. (16 فروردین 1401)

حال پرسش اینجاست اگر واقعاً عوامل بیرونی در فوتبال وجود دارند چه کسانی هستند؟ مسئولان دو تیم پرطرفدار کشور به استناد چه مدرک و مستنداتی این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند؟ 

فرض محال، چنین مسائلی باشد و عوامل بیرونی خواهان قهرمانی این دو تیم نباشند. چرا این عوامل بیرون که قدرت تعیین سرنوشت قهرمانی را دارند به استقلال و پرسپولیس اجازه دادند تا در کورس قهرمانی قرار بگیرند؟!

جالب اینجاست که هر گاه نتایج به دلخواه مربیان، مدیران و... پیش نمی رود دُز جملاتی از این دست بالاتر می‌رود. بعد از تساوی در دربی، تساوی در بازیهای هفته بیست و چهارم برای هر دو مدعی و... 

واقعیت اینجاست که با نزدیک شدن به روزهای سرنوشت ساز لیگ بیست و یکم، مسئولان دو تیم تحت فشار زیادی توسط هواداران قرار دارند. روزهایی که نتایج لازم را نمی‌توانند کسب کنند این ادعاها را مطرح می‌کنند. البته نکته عجیب ماجرا آنجایی است که کمیته انضباطی یا مسئولان برگزاری لیگ برتر عموماً در خصوص این ادعاهای تکراری سکوت پیشه کردند و تساهل از آن عبور می‌کنند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز