خبرگزاری کار ایران

بیانی: استقلال در نقل و انتقالات خوب عمل کرد، هرچند می‌توانست بهتر هم باشد/ رفتاری که با اسکوچیچ شد درست نبود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۵۱۵

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم با سرمربی پرتغالی نتایج خوبی خواهد گرفت.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و در نقل و انتقالات هم به نظرم در مجموع خوب عمل کرد، هرچند نفرات مهمی مثل دانشگر و حسین زاده را از دست داد که بازیکنان مهمی بودند ولی در مجموع با توجه به ورودی و خروجی ها و تمدیدی ها فکر می‌کنم عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات مثبت بود. 

وی افزود: در مورد جدایی بازیکنان هم به نظرم خود باشگاه مقصر است. دانشگر مدافع خوبی بود و جایگزین کردن چنین بازیکنی کار سختی است خصوصاً اینکه به یکی از رقیبان استقلال در راه قهرمانی پیوسته است. از سمت دیگر بازیکنی مثل حسین زاده با این شرایط سنی خوب به دلیل داشتن بندی در قراردادش می‌تواند به راحتی جدا شود. برخلاف اینکه می‌گویند پول خوبی به استقلال رسیده به نظرم این بند به ضرر استقلال بود و می‌شد یک دو سال دیگر با چند برابر این رقم حسین زاده را فروخت و نمی‌دانم چرا چنین بندی با این رقم پایین در قراردادش گنجانده بودند. به هر جهت استقلال از رفتن این دو بازیکن ضرر کرد. 

بیانی در ادامه گفت: فکر می‌کنم استقلال دل خط حمله به خوبی تقویت شده و فصل قبل نقطه ضعف تیم خط حمله بود و اینکه استقلال سخت و کم گل می‌زد و بیشتر به خاطر انسجام دفاعی خوب نتیجه می‌گرفت و حالا فکر می‌کنم این مشکل برطرف شده است. خصوصاً جذب بازیکنان با تجربه مثل کاوه رضایی و سجاد شهباززاده اتفاق خوبی بود که استقلال ثمره اش را در لیگ می‌بیند. 

پیشکوست استقلال در مورد ساپینتو هم خاطرنشان کرد: شناختی روی او نداریم و باید صبر کنیم و عملکردش را ببینیم. بارها مربیان مطرح وارد ایران شدند و نتیجه نگرفتند و از سوی دیگر مربیان کم اسم و رسم ‌‌‌تر نتایج خیلی خوبی کسب کردند. من با توجه به شنیده‌ها و اینکه می‌گویند مربی سختگیری است و تمرینات پرفشاری برای بازیکنان گذاشته امیدوارم بتواند نتایج خوبی کسب کند. 

بیانی در مورد وضعیت تیم ملی هم خاطرنشان کرد: به نظرم فدراسیون باید مدیریت بهتری روی بازیکنان انجام می‌داد تا کار به دودستگی نکشد و حالا کار برای جمع کردن این تیم برای هر مربی سخت است. اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته است و در حال حاضر هم فرصت کافی برای آوردن گزینه دیگری نداریم و نباید این جو به راه می‌افتاد. حالا بحث یکی مثل کی‌روش که روی تیم و بازیکنان شناخت دارد متفاوت است و در مورد او هم باید مخفیانه مذاکره انجام می‌شد و هروقت اگر شرایط فراهم می‌شد قراردادش را امضا می‌کردند نه اینکه بدون داشتن گزینه جانشین بیایند و بگویند اسکوچیچ برکنار شده و دوباره او را برگردانند. مربی در این شرایط کار از دستش خارج می‌شود. 

وی در پایان در مورد وضعیت تیم هوادار هم خاطر نشان کرد: تیم خوبی داریم و هوادار فصل قبل اولین تجربه لیگ برتری‌اش بود و الان هنوز هم در راه کسب تجربه است. سعی کردیم با توجه به بضاعت‌مان در پنجره بازیکن جذب کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم. تیم خوبی داریم و امسال هوادار از تیم های خوب لیگ است که مثل همه تیم‌های ساکت الهامی می‌تواند یقه تیم‌های پرمهره را بگیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز