خبرگزاری کار ایران

تعویق مجدد زمان مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۹۹۵

مسابقه سنگین وزن هالک ایرانی با مارتین فورد سرانجام در لندن برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، پس از ماه‌ها رفت و آمد در رسانه‌های اجتماعی، سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی و مارتین فورد ماه گذشته در دبی در یک مبادله پرتنش با هم روبرو شدند که فورد قبل از اینکه هالک تلاش کند، او را هل داد.

در بیانیه‌ای آمده است: «به دلیل آسیب‌دیدگی، ستاره‌های ورزشی و افراد مشهور روی کارت اکنون زمان بیشتری را برای آماده‌سازی می‌خواهد تا رینگ در بهترین حالت با رقبای مناسب اشغال شود.»

این رویداد قرار بود روز شنبه(امروز) 2 آوریل برگزار شود اما اکنون تا شنبه 30 آوریل به تعویق افتاده است. این مسابقه با حضور 20000 هوادار در سالن O2 Arena در لندن برگزار خواهد شد.

مسابقه اصلی در چهار راند دو دقیقه ای برگزار می‌شود و توسط انجمن حرفه ای بوکس تایید شده است. هنوز مشخص نیست که این مسابقه کجا پخش می‌شود.

فورد گفت: "به او این گزینه داده شد که عقب نشینی کند، اما او نمی خواهد عقب نشینی کند. او 100% مصمم است که این مبارزه را می خواهد. بنابراین به من اعتماد کنید، هیچ مبارزه نرمی وجود نخواهد داشت، او دقیقاً می داند که اکنون در چه چیزی قرار دارد و 30 آوریل - شبی برای به یاد ماندن خواهد بود. آنجا میبینمت.

هالک به Muscle and Health گفت: "من به لندن می روم تا با مارتین مبارزه کنم و پیروز شوم. من به چیز دیگری فکر نمی کنم. من هرگز به باخت فکر نمی کنم - فقط به آن پیروزی فکر می کنم. من میلیون ها هوادار، چه پیر و چه جوان دارم که صبورانه منتظر این مبارزه هستند. قول می دهم آنها را خوشحال کنم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز