خبرگزاری کار ایران

دورتموند یک - لایپزیش 4؛ شکست تحقیر آمیز زنبورها در خانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۷۹۵

لایپزیش با ارائه یک نمایش فوق العاده موفق شد دورتموند را با نتیجه 4-1 شکست دهد.

به گزارش ایلنا، در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هشتم رقابت‌های بوندس‌لیگا امشب دورتموند در ورزشگاه خانگی خود میزبان لایپزیش بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 4-1 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

برخلاف انتظار این تیم مهمان بود که شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 21 به گل اول دست یافت. کونارد لایمر در مصاف تک به تک با دروازه دورتموند با یک ضربه چیپ موفق به گلزنی شد تا نتیجه 1-0 شود.

9 دقیقه بعد لایپزیش موفق شد گل دوم را هم وارد دروازه دورتموند کند. این بار هم ضربه لایمر بعد از برخورد به امره جان تغییر جهت داد و وارد دروازه دورتموند شد تا نتیجه 2-0 شود.

در ادامه دیدار دورتموند تلاش کرد که یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در این امر ناکام بود تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان دو گل به سود مهمان تمام شود.

در شروع نیمه دوم حملات لایپزیش هم عملکرد بهتری داشت و توانست در دقیقه 58 به گل سوم دست پیدا کند. همکاری فوق العاده بازیکنان این تیم با ضربه تمام کننده انکونکو به سرانجام رسید تا نتیجه 3-0 شود.

در دقیقه 84 دورتموند موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. بعد از یک کش و قوس، مالن با ضربه سر دروازه لایپزیش را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

تنها دو دقیقه بعد لایپزیش توانست توسط دنی اولمو به گل چهارم دست پیدا کند و بازی نیز با همان نتیجه 4-1 به پایان رسید تا با این شکست دورتموند، بایرن مونیخ یک بار دیگر در آستانه قهرمانی در بوندس‌لیگا قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز