خبرگزاری کار ایران

علی دایی جانشین اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۷۰۸

سرمربی کروات تیم ملی بیش از هر زمان دیگری در آستانه برکناری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی و رقم خوردن اولین باخت تیم ملی با هدایت اسکوچیچ همانطور که انتظار می‌رفت فرصت را در اختیار منتقدان سرمربی کروات تیم ملی قرار داده تا با حمله به وی خواستار برکناری او و روی کار آمدن سرمربی اسم و رسم دار تری به جای او برای نیمکت تیم ملی باشند. 

فوتبال ایران در دهه اخیر به واسطه حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی و تاثیرات او روی فوتبال ایران از یک سو و حضور لژیونرهای موفق ایرانی در لیگ‌های مطرح اروپایی از سمت دیگر جهشی داشته که با بالارفتن سطح انتظار فوتبال‌دوستان همراه بوده و دیگر مثل گذشته حضور در جام جهانی افتخار محسوب نمی‌شود و مطالبه حضور در دور حذفی این مسابقات در ذهن مخاطبان فوتبال ایران شکل گرفته است و از همین رو پس از جدایی کی‌روش این انتظار وجود داشت که سرمربی مطرح جهانی جانشین او شود و از همین رو حضور ویلموتس که نام و نشانی در سطح کی‌روش نداشت انتظارات را برآورده نکرد نتایج ضعیف در دور پیش مقدماتی باعث قطع همکاری زودهنگام با وی شد و پس از آن انتخاب اسکوچیچ که رزومه ملی نداشت با انتقادات فراوانی همراه بود و نتایج خوبی که با حضور او کسب شد هم منتقدان سرمربی کروات را راضی نکرد ‌‌و حالا با اولین شکست حملات به او شدت بیشتری گرفته و خیلی ها خواستار برکناری او در زمان باقی مانده تا جام جهانی هستند. 

از سوی دیگر پس از عزل عزیزی خادم به نظر می‌رسد اسکوچیچ دیگر جایگاه مستحکمی هم در فدراسیون فوتبال ندارد و حرف و حدیث‌هایی از برکناری او شنیده می‌شود. 

در این راستا احمدرضا براتی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ساعتی قبل توییتی منتشر کرد و در مورد روی‌کار آمدن علی دایی به جای اسکوچیچ نوشت که بازتاب زیادی داشت.

علی دایی جانشین اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی

 

این اظهار نظر از سوی یک مقام رسمی در فدراسیون فوتبال عجیب و البته تامل برانگیز است و به نظر می‌رسد موضوع برکناری اسکوچیچ‌ جدی‌تر از همیشه پیگیری می‌شود و شاید بازی با لبنان آخرین دیدار با حضور سرمربی کروات روی نیمکت تیم ملی باشد. 

علی دایی پس از برکناری از نیمکت سایپا در لیگ نوزدهم دیگر فعالیتی در فوتبال نداشته و به تجارت‌های شخصی مشغول بوده است و باید دید بحث حضورش روی نیمکت تیم ملی چقدر جدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز