خبرگزاری کار ایران

دستور ویژه ماجدی با توجه به افزایش آمار کرونا در سئول:

اولویت فدراسیون حفظ سلامتی اعضای تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۴۰

سرپرست فدراسیون فوتبال تاکید کرد اولویت اصلى فدراسیون فوتبال با توجه به شرایط موجود در کره جنوبى حفاظت از سلامتى اعضاى تیم ملى است.

به گزارش ایلنا، اولویت اصلى فدراسیون فوتبال با توجه به شرایط موجود در کره جنوبی حفاظت از سلامتى اعضاى تیم ملى است.فدراسیون فوتبال سید میرشاد ماجدى سرپرست فدراسیون فوتبال طى دستور ویژه اى به کمیته بین الملل فدراسیون همچنین در تماس تلفنى با حسن کامرانى فر دبیرکل خواستار انجام اقدامات لازم جهت مراقبت از سلامتى اعضاى تیم ملى در سئول شد.

ماجدى در گفت و گو با کامرانى فر با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا در سئول گفت:علاوه بر مکاتبات رسمى با فیفا و AFC لازم است با همکارى سفارت جمهورى اسلامى ایران همچنین مذاکره با فدراسیون کشور میزبان نگرانى هاى فدراسیون ایران در خصوص سلامتى اعضاى تیم و اعتراض ما نسبت به برگزارى مسابقه با حضور ده ها هزار تماشاگر در این وضعیت نامناسب و بحرانى کشور کره جنوبى اعلام شود. اولویت اصلى ما حفاظت از سلامتى اعضاى تیم ملى است و باید در این خصوص توجهات لازم از جانب کشور میزبان صورت بگیرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز در این گفت و گو به سرپرست فدراسیونم اطمینان داد اقدامات و پیگیرى هاى لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز