خبرگزاری کار ایران

پژمان درستکار: برای ما عید نوروز و تعطیلی معنا ندارد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۷۵۶

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برای ما عید نوروز و تعطیلی معنا ندارد اما در چند روز ابتدای سال جدید استراحتی به بچه‌ها خواهیم داد، فکر می‌کنم از ۲ یا ۳ فروردین تمرینات را شروع کنیم.

به گزارش ایلنا، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: این مسابقات اواخر فروردین ماه در مغولستان برگزار می‌شود که دور نخست تمرینات ما از ۱۴ اسفند آغاز شده است. کار را با تست‌های آمادگی جسمانی شروع کردیم و سه روز ادامه خواهد داشت. بعد از مشخص شدن وضعیت تست‌ها برای تمرینات بچه‌ها برنامه ریزی خواهیم کرد. امیدوارم طراحی تمرینات به گونه‌ای باشد که بچه‌ها بتوانند بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در ادامه بیان کرد: در اردوی اول ما حدود ۳۰ نفر در اردو هستند و تنها در وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقه انتخابی داریم، سایر کشتی گیران یا منتخبان حاضر در قهرمانی آسیا هستند یا ورزشکارانی که در نروژ به مدال رسیدند. یکسری از بچه‌ها هم برای کسب تجربه آمده اند و هم اینکه به تیم ملی در قهرمانی آسیا کمک کنند.

درستکار در پایان صحبت‌هایش گفت: برای ما عید نوروز و تعطیلی معنا ندارد اما در چند روز ابتدای سال جدید استراحتی به بچه‌ها خواهیم داد، فکر می‌کنم از ۲ یا ۳ فروردین تمرینات را شروع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز